پشتیبان سئو سایت

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو سایت یکی از مهم ترین خدمات آوین سئو می باشد. در صورت نیاز به این خدمات، همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو به معنای پیاده سازی تکنیک هایی با هدف افزایش دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو است.

پشتیبان سئو از روش های مختلفی برای افزایش ترافیک وب سایت شما از موتورهای جستجو و بهبود وب سایت شما استفاده می کنند. کار اصلی این افراد سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت است.

سئو چیست ؟

ترجمه واژه سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. سئو فرآیندی است که باعث می شود یک وب سایت در وب بیشتر دیده شود. سئو به طور خاص با هدف بهبود رتبه وب سایت در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو انجام می شود.

هر چه یک صفحه در نتایج جستجو بالاتر باشد، احتمال اینکه کاربران آن را ببینند بیشتر می شود. در نتیجه افزایش دید وب سایت، درآمد آنلاین نیز افزایش می یابد.

انواع خدمات پشتیبانی سئو سایت

یک پشتیبان سئو مطابق با کار خود قدم برمی دارد. ما آنها را در زیر خلاصه می کنیم.

سئوی فنی: تحلیل مسائل تاثیرگذار در قسمت فنی سایت

بهینه سازی کد ها

یکی از عوامل مهم در سئوی وب سایت بهینه سازی کدهای آن است. کدهای بهینه نشده می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند و نسبت کد به متن صفحه را افزایش دهند. یک پشتیبان سئو همیشه در جهت بهینه سازی کد حرکت می کند تا اندازه سایت را کاهش دهد. گوگل سایت هایی را با حجم کدی کمتر بهتر درک می کند.

افزایش سرعت سایت

هدف الگوریتم رتبه بندی گوگل همیشه بهبود تجربه کاربر است. گوگل علاوه بر اهمیت ارائه بهترین محتوا به کاربران، سرعت بارگذاری وب سایت را نیز در نظر می گیرد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان شما تضمین می کند.

اگر همه شرایط از نظر تئوری بین دو وب سایت یکسان بود، گوگل وب سایت سریعتر را بالاتر از وب سایت کندتر رتبه بندی می کرد زیرا کاربران وب سایت های سریعتر را دوست دارند. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از چهار ثانیه باشد.

بهبود نمایش وب سایت در موبایل

یکی از عواملی که در سایت قرار می گیرد، واکنش گرا بودن و نمایش مناسب وب سایت در انواع دستگاه های تلفن همراه است. یک سایت واکنش گرا تجربه کاربری بهتری را در دستگاه های موبایل ایجاد می کند.

وب‌سایت‌هایی که برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی نشده‌اند در اندازه کامل نمایش داده می‌شوند و کاربر برای مشاهده باید به بیرون بروید..

اجرای گواهینامه امنیتی

گوگل نیز مانند کاربران ، وب سایت های امن را ترجیح می دهد. نمونه ای از یک وب سایت ناامن، وب سایتی است که حاوی هر نوع بدافزاری است. البته هیچ کاربری پس از بازدید از یک وب سایت نمی خواهد کامپیوتر خود را با هر نوع بدافزار آلوده کند.

اخیراً گوگل اهمیت زیادی برای حضور گواهینامه های امنیتی در وب قائل شده است. در حال حاضر مرورگر گوگل کروم یک هشدار امنیتی به کاربران وب سایت های بدون گواهی امنیتی ارائه می دهد.

بارگذاری یک وب سایت در HTTPS به این معنی است که وب سایت به گواهی امنیتی SSL مجهز شده است. پروتکل SSL یک لایه امنیتی بین کاربر و سرور سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات ارسال شده بین کاربر و سرور از نظر گوگل بسیار مهم است و به همین دلیل گوگل آن را به عنوان یک امتیاز برای چنین سایت هایی ارزیابی کرد.

 سئو داخلی: بهینه سازی عناصر داخلی سایت

بهینه سازی عنوان صفحه و توضیحات متا

عنوان صفحه و توضیحات متا به دو دلیل در سئو مهم هستند. هر دو اطلاعات به گوگل کمک می کنند تا محتوای صفحه را بهتر درک کند. پشتیبان سئو از کلمات کلیدی این دو قسمت برای بهینه سازی آنها استفاده می کند. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی اصلی، به طور طبیعی از کلمات کلیدی مشابه در آنها نیز استفاده می کند.

دلیل دوم اهمیت عنوان صفحه و توضیحات متا این است که این دو اطلاعات در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و بین نحوه نمایش صفحه شما و رقبای شما تفاوت ایجاد می کنند. یکی از تاثیرگذارترین عوامل در سئوی مدرن نرخ کلیک سایت است و این دو داده می توانند آن را افزایش دهند.

گوگل با مشاهده صفحه ای با نرخ کلیک بالاتر و صرف زمان بیشتر کاربران پس از ورود به سایت، امتیاز بالاتری به آن صفحه می دهد و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب می کند.

بهینه سازی تیترها

گوگل به وب سایت هایی با عناوین بهتر امتیاز بیشتری می دهد. استفاده از تگ های عنوان در محتوای یک صفحه ساختار آن را تشکیل می دهد. هر چه بخش ها مهمتر باشند، عناوین بزرگتر و هر چه اهمیت کمتری داشته باشد، سرفصل ها کوچکتر می شوند. این کار در صفحات وب با سرفصل های H1 – H6 انجام می شود.

استفاده صحیح و بهینه از تگ های هدر در رتبه بندی صفحات بسیار مهم است. ما شخصاً تجربیات زیادی داریم که در آن رتبه یک سایت با اصلاح سرفصل ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. پشتیبانان سئو می دانند که چگونه تگ های هدر را بهینه کنند.

بهینه سازی محتوا

محتوای متنی یک صفحه نقش بسیار مهمی در رتبه بندی آن دارد. گوگل از ابزارهای خود برای بررسی معیارهایی مانند نرخ پرش و زمان صرف شده کاربران در سایت استفاده می کند. اگر یک پشتیبان سئو فقط به بهینه سازی موارد قبلی در بخش سئو داخلی بسنده کند، نتیجه چندان دوام نخواهد داشت.

محتوای یک صفحه باید از دیدگاه کاربران ارزشمند تلقی شود. تنها لیست کردن خدمات سایت خود بدون جزئیات اضافی از نظر کاربران و موتورهای جستجو ارزش زیادی ندارد. افزودن جزئیات بیشتر در مورد خدمات و محصولات شما می تواند علاقه کاربران را برای استفاده از خدمات و محصولات شما افزایش دهد.

یک پشتیبان سئو حرفه ای می داند که علاوه بر محتوای متنی، باید از سایر مطالب مانند عکس و فیلم نیز در صفحه به شکل بهینه استفاده شود. این نوع محتوای تصویری باعث افزایش تعامل کاربران در وب سایت می شود.

سئوی خارجی: انجام بهینه سازی در خارج از سایت

تکنیک های سئو خارجی باعث افزایش اعتبار دامنه وب سایت می شود و این موضوع یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت است. سئوی داخلی به دلیل درک بهتر سایت توسط گوگل منجر به رتبه بهتر سایت می شود. در حالی که سئوی خارجی گوگل را مجبور می کند تا یک سایت را بالاتر از سایرین رتبه بندی کند و باعث افزایش اعتبار سایت شود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی و فعال بودن باعث می شود تا کاربران بدانند که شما وجود دارید. هر چه یک وب سایت در شبکه های اجتماعی فعال تر باشد، ترافیک بیشتری دریافت خواهد کرد. این فعالیت نقش مهمی در برندسازی دارد و بنابراین می تواند به طور غیرمستقیم روی سئو تاثیر بگذارد.

بک لینک ها

بک لینک ها در قلب الگوریتم گوگل قرار دارند. به گفته گوگل، هر چه یک وب سایت بک لینک بهتر و بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری آن را تایید خواهند کرد. کیفیت بیشتر و بالاتر بک لینک ها منجر به رتبه بهتر وب سایت در نتایج جستجو می شود. البته ایجاد بک لینک پتانسیل زیادی برای اسپم شدن دارد و بنابراین پشتیبان سئو می تواند به بسیاری از وب سایت ها در این کار کمک کند.

اگر پشتیبان سئو سایت شما چندان معتبر نیست، احتمالاً روی تعداد بک لینک ها تمرکز خواهید کرد. در یک استراتژی سئو خوب، کیفیت بک لینک ها مهم است.

سئو طبیعی: افزایش رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو

سئو در سایت برای مشاغل داخلی و بین المللی بسیار مهم است. این نوع سئو سایت با هدف بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود. اینترنت پر از مقالات آموزشی در مورد نحوه پیاده سازی سئوی طبیعی و بهبود رتبه گوگل است.

از جمله تکنیک های این نوع سئو که توسط پشتیبان سئو وب سایت پیاده سازی می شود، بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت می باشد. از جمله این تکنیک ها می توان به بهینه سازی عنوان صفحه و متا تگ ها، بهینه سازی محتوای صفحه و بک لینک سازی اشاره کرد.

 سئوی محلی : افزایش رتبه سایت در نتایج محلی موتورهای جستجو

در مشاغل مرتبط با مکان های خاص سئوی محلی بسیار مهم است. سئوی محلی موضوعی جدیدتر از بهینه سازی عمومی وب سایت در نظر گرفته می شود. یکی از اهداف سئوی محلی این است که وب سایت شما را در نتایج محلی گوگل قرار دهد (بخشی که سه کسب و کار محلی را به همراه وب سایت شما نشان می دهد).

حضور در این بخش می تواند فرصتی عالی برای شرکت های کوچکی باشد که در زمینه های خاصی کار می کنند و به مشتریان محلی وابسته هستند. تکنیک های مورد استفاده در سئوی محلی کمی متفاوت از تکنیک های استفاده شده در سئوی طبیعی است. رستوران‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو و خدمات خانگی از جمله مشاغلی هستند که می‌توانند از سئوی محلی بهره‌مند شوند.

مدیریت شهرت

یکی دیگر از خدماتی که پشتیبان سئو در سایت ارائه می دهد، مدیریت شهرت کسب و کار است. اکثر کاربران اینترنت در انتخاب نهایی خود از نظرات استفاده می کنند. این نظرات را می توان در فروشگاه های اینترنتی بزرگ مشاهده کرد. نظرات کاربرانی که محصولی را خریداری کرده اند برای سایر مشتریان بالقوه بسیار مفید خواهد بود.

مانند بررسی محصول، بررسی خدمات کسب و کار برای افرادی که به دنبال یک سرویس خاص هستند مفید است. این نوع انتقاد می تواند منجر به رشد یا افول یک کسب و کار شود..

خدمات مدیریت شهرت ارائه شده توسط پشتیبان سئو منجر به افزایش نظرات مثبت و کاهش نظرات منفی در مورد یک تجارت یا محصول می شود. یکی از نقش‌های مهم پشتیبان سئو کمک به مشتریان برای ارائه نظرات مثبت است .

 تبلیغات در موتورهای جستجو

خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به افزایش دید وب سایت یک کسب و کار کمک می کند. ارتباط مستقیمی بین افزایش دید سایت و افزایش درآمد وجود دارد.

هرچه یک وب سایت بیشتر توسط کاربران اینترنتی مشاهده و مورد استفاده قرارگیرد ، احتمال مشتری شدن آنها بیشتر می شود. به طور کلی، پشتیبان سئو سایت در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا برند خود را بیشتر معروف کنید، ترافیک وب سایت را افزایش دهید و نرخ تبدیل وب سایت را افزایش دهید.

جمع بندی

سئو فرآیندی است با هدف بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و افزایش ترافیک و درآمد. خدمات سئو مختلفی در این راستا وجود دارد که هر کدام بر روی این قسمت از فرآیند تمرکز دارند.

برای اینکه وب سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری داشته باشند، یک پشتیبان سئو باید تاکتیک های مختلف سئو مانند سئو داخلی، سئو خارجی و سئوی محلی را اجرا کنند.

سئوطبیعی بر نتایج طبیعی موتورهای جستجو تمرکز دارد. سئوی محلی همچنین با هدف بهبود رتبه وب سایت در نتایج محلی گوگل است. این نوع سئو برای کسب و کارهای کوچکی که به مشتریان محلی وابسته هستند بسیار مهم است.

در حالی که سئو طبیعی در جذب مشتریان محلی بسیار موثر است، اما برای وب سایت های بزرگ و بین المللی اهمیت بیشتری دارد. مدیریت شهرت یک سایت نیز برای نمایش چهره سایت بسیار مهم است.

علاوه بر این، بازاریابی موتورهای جستجو نیز باعث افزایش شهرت یک برند می شود. مدیریت شهرت و بازاریابی موتورهای جستجو تاثیر زیادی در تبدیل کاربران وب سایت به مشتری دارد.

اگر می خواهید از یک پشتیبان سئو کمک بگیرید، می توانید با ما تماس بگیرید تا از خدمات ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. فراموش نکنید که موفقیت سایت خود را به افراد متخصصان بسپارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *