سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی چیست؟

سئوسایت پزشکی (یا سئوی مراقبت های بهداشتی) رتبه بندی وب سایت های مراقبت های بهداشتی را در موتورهای جستجوی اصلی بهبود می بخشد تا پزشکان مراقبت های بهداشتی، مراکز درمانی و بیمارستان ها بتوانند به بیماران بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنند که خدمات خود را جستجو می کنند.
هر بار که جستجویی در گوگل انجام می شود، الگوریتم آن بر اساس انتخاب کلمه کلیدی و سایر عوامل تصمیم می گیرد که کدام قسمت از محتوا را در رتبه اول قرار دهد.
وظایف متداول مرتبط با استراتژی سئو سایت پزشکی شامل ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت بالا پیرامون کلمات کلیدی خاص ، اطمینان از سالم بودن وب سایت پزشکی شما و ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و سئوی محلی است.

مزایای سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند ابزاری قدرتمند برای هر کسب و کاری، به ویژه برای کسب و کارهای مراقبت های بهداشتی باشد. و در اینجا به دلایل آن اشاره کرده ایم:

• افزایش ترافیک وب سایت:

بر اساس مطالعه HubSpot،مشاغلی که در سئو سرمایه گذاری می کنند شاهد افزایش قابل توجهی ترافیک در وب سایت هستند. در صنعت مراقبت های بهداشتی، این می تواند به افزایش قابل توجهی از مشتریان جدید منجر شود.

• جذب بیماران جدید:

تحقیقات نشان می دهد که77 درصد از بیماران از موتورهای جستجو برای یافتن ارائه دهندگان خدمات پزشکی استفاده می کنند. با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط، می توانید اطمینان حاصل کنید که خدمات شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود و احتمال اینکه بیماران بالقوه شما را پیدا کنند بیشتر می شود.

• افزایش آگاهی از برند:

هنگامی که سایت شما به خوبی در نتایج جستجو ظاهر می شود، به افزایش آگاهی از برند در میان بیماران بالقوه کمک می کند. این می تواند منجر شود که افراد بیشتری در صورت نیاز به خدمات پزشکی ، مطب شما را انتخاب کنند.

• بهبود اعتماد بیمار:

یک مطالعه نشان داد که72٪ از بیماران به بررسی های آنلاین اعتماد دارند. با بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای جستجوی محلی و اطمینان از اینکه نظرات آنلاین مثبتی دارید، می‌توانید با بیماران بالقوه اعتماد ایجاد کنید و آنها را تشویق کنید تا مطب شما را انتخاب کنند.

• مقرون به صرفه بودن:

سئو یک استراتژی بازاریابی بلند مدت است که می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. هنگامی که وب سایت خود را برای سئو بهینه کردید، می توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات، به جذب بیماران جدید ادامه دهید.

به طور خلاصه، سئو سایت پزشکی می تواند ابزار قدرتمندی برای تقویت حضور شما در صنعت پزشکی باشد. با استراتژی مناسب، می توانید از سئو برای دستیابی به مشتریان بیشتری استفاده کنید و خود را به عنوان یک رهبر در صنعت معرفی کنید.

10. تاکتیک بهینه سازی موتورهای جستجو برای موفقیت در سئو سایت پزشکی

صرف نظر از تخصص پزشکی شما، این نکات سئو سطح بالایی از دید بازار محلی را فراهم می کند و نتیجه شما را بهبود می بخشد.

1. سرعت وب سایت پزشکی خود را بهبود بخشید

هر مالک وب سایتی دوست دارد سایتش در صفحات نتایج جستجو رتبه برتری داشته باشد. با این حال، افراد زیادی نمی دانند که سرعت یک سایت می تواند بر رتبه سئو سایت تأثیر بگذارد.
سرعت سایت خوب پایه و اساس یک تجربه کاربری خوب است و می تواند منجر به صرف زمان بیشتر در سایت و نرخ تبدیل بالاتر شود. یک سایت سریع همچنین به این معنی است که خزنده موتور جستجو زمان کمتری را برای خزیدن صفحات شما صرف می کند، که به نوبه خود به این معنی است که محتوای شما سریعتر ایندکس می شود و رتبه موتور جستجوی شما نیز بهبود می یابد. سرمایه گذاری در بهینه سازی سرعت سایت شما بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئو سایت پزشکی است.

47 درصد از مردم انتظار دارند یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود . وقتی بیماران از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین برداشت آنها بر اساس سرعت بارگذاری آن است. اگر خیلی کند باشد، آنها را ترک کرده و مستقیماً به سراغ رقبای شما خواهند رفت.
ساده ترین راه برای تعیین سرعت وب سایت خود استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights (PSI) است. از عملکرد وب سایت شما در دسکتاپ و موبایل گزارش می دهد و پیشرفت هایی را پیشنهاد می کند.

2. محتوای پزشکی با کیفیت بالا تولید کنید

محتوای پزشکی با کیفیت نه تنها برای سئو سایت برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی حیاتی است، بلکه کلید رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو نیز می باشد. به یاد داشته باشید : محتوای پزشکی با کیفیت کلید موفقیت یک وب سایت است.
از آنجایی که محتوای پزشکی بسیار مهم است، باید با دقت و توجه ایجاد شود . همچنین کلمات کلیدی مناسب، باعث می شود که در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و در اختیار کاربران اطلاعات کاملی قرار دهد.

دو جنبه اساسی برای محتوای با کیفیت بالا وجود دارد:
1. هر صفحه در وب سایت شما و هر دارایی بازاریابی محتوا باید عملکرد مشخصی داشته باشد.
2. محتوا باید اصلی، خوب نوشته شده و تحقیق شده باشد.
محتوای وب سایت پزشکی با کیفیت ، برنامه ریزی شده و به صورت استراتژیک برای پاسخ به سوالات بیماران شما ایجاد شده است. روزانه 7.5 میلیون وبلاگ منتشر می شود، بنابراین تنها راه برجسته شدن، ایجاد بهترین محتوای ممکن است!

3. مطمئن شوید که خزیدن وب سایت پزشکی شما آسان است

خزیدن به میزانی است که یک وب سایت می تواند توسط خزنده های موتورهای جستجو پیدا و نمایه شود. این یکی از مهمترین عوامل در تعیین رتبه یک وب سایت در جستجوهای گوگل است.
از آنجایی که گوگل شروع به استفاده از هوش مصنوعی خود برای رتبه بندی وب سایت ها کرده است، برای متخصصان سئو اهمیت بیشتری پیدا کرده است که مطمئن شوند سایت مشتری خود قابل خزیدن است.
به عنوان یک شرکت پیشرو در سئو سایت پزشکی، اغلب با ساختارهای ضعیفی مواجه می شویم که مانع موتورهای جستجو می شود. همیشه اطمینان حاصل کنید که ساختار پیوند داخلی وب سایت شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا ارتباط برخی صفحات وب و همچنین رابطه بین صفحات را درک کنند.

4. وب سایت پزشکی خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

بهینه سازی موبایل تنها به منظور داشتن یک وب سایت واکنش گرا نمی باشد . این در مورد اطمینان از این است که وب سایت پزشکی شما برای تمام جنبه های تجربه کاربر بهینه شده است، به ویژه هنگامی که صحبت از سئو در سایت برای اقدامات پزشکی می شود. بهینه سازی موبایل می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد، اما همچنین می تواند فرصتی برای سازمان های مراقبت های بهداشتی مانند شما باشد تا در بازار رقابتی برجسته شوند.
صنعت مراقبت های بهداشتی با چالش بهینه سازی محتوا در کانال های متعدد مواجه است و موبایل به دلیل نقش مهمی که در زندگی روزمره مصرف کنندگان ایفا می کند بسیار مهم است.

آیا می دانستید که بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه است ؟ هم موتورهای جستجو و هم افرادی که از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند، دستگاه‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل را ترجیح می‌دهند. در واقع گوگل نسخه موبایل تمامی وب سایت ها را ایندکس می کند.
وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای استفاده از تلفن همراه تضمین می‌کنند که کاربران صرف‌نظر از دستگاهی که استفاده می‌کنند، تجربه‌ای عالی خواهند داشت. این نوع بهینه سازی محتوای وب سایت شما را برای سهولت استفاده و دسترسی تغییر می دهد و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) را بهبود می بخشد.

5. از کلمات کلیدی مربوط به سئو سایت پزشکی برای ایجاد محتوا استفاده کنید

بازاریابی مفید سئو سایت پزشکی با کلمات کلیدی مرتبط شروع می شود. اینها کلمات و عباراتی هستند که بیماران بالقوه شما در موتورهای جستجو وارد می کنند. در دنیای بازاریابی، ما آنها را “پرس و جوهای جستجو” می نامیم. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در تولید محتوا عامل اصلی بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به رتبه بهتر صفحه در موتورهای جستجو کمک می کند. هرچه رتبه بالاتر باشد، ترافیک ارگانیک بیشتری را سایت دریافت خواهد کرد.

استفاده از ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs، و Google Keyword Planner می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام کلمات کلیدی برای سئو سایت پزشکی شما مرتبط هستند.

6. وب سایت پزشکی خود را با پیوندهای استراتژیک تقویت کنید

پیوندهای درونی نقش مهمی در بهینه سازی وب سایت های پزشکی برای موتورهای جستجو دارد. این شامل قرار دادن استراتژیک پیوندهای داخلی در محتوای وب سایت است. با پیوند دادن صفحات مرتبط به یکدیگر، پیوندهای متقابل نه تنها به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار و سلسله مراتب وب سایت را درک کنند، بلکه با ارائه ناوبری آسان و دسترسی به اطلاعات ارزشمند، تجربه کاربر را افزایش می دهد. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای پیوند سئو سایت پزشکی وجود دارد:

• پیوند به صفحات با کیفیت بالا : هنگامی که به صفحات دیگر در وب سایت خود پیوند می دهید، مطمئن شوید که آنها صفحاتی با کیفیت بالا و مرتبط با محتوای شما هستند. این به بهبود اعتبار وب سایت شما و افزایش رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند.

• پیوند به صفحات داخلی : علاوه بر پیوند دادن به صفحات خارجی، باید به صفحات داخلی وب سایت خود نیز لینک دهید. این به بهبود ناوبری وب سایت شما کمک می کند و کاربران می توانند اطلاعات و خدمات پزشکی مورد نظر خود را پیدا کنند.

• از متن لنگر طبیعی استفاده کنید: هنگامی که به صفحات دیگر در وب سایت خود پیوند می دهید، از متن لنگر طبیعی استفاده کنید که با محتوای صفحه ای که به آن پیوند می دهید مرتبط است. این به بهبود نرخ کلیک لینک های شما کمک می کند و احتمال اینکه کاربران روی آنها کلیک کنند بیشتر می شود.

• متن لنگر خود را تغییر دهید : از یک انکر تکست برای هر لینک در وب سایت خود استفاده نکنید. این به بهبود تنوع بک لینک های شما کمک می کند و احتمال اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشد را افزایش می دهد.

7. تا جایی که ممکن است رتبه بالا در EAT کسب کنید

به طور خلاصه به اهمیت الگوریتم EAT گوگل در رابطه با بازاریابی سئو سایت پزشکی اشاره کردیم. EAT مخفف تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن است. این یکی از فاکتورهای رتبه‌بندی است که گوگل از آن برای تعیین رتبه‌بندی کلی کیفیت صفحه توسط الگوریتم‌های موتور جستجو استفاده می‌کند.در نهایت، به دست آوردن نظرات آنلاین مثبت، اعتبار وب سایت یا صفحه وب شما را تقویت می کند.

8. بهینه سازی موتورهای جستجو را با بک لینک ها تقویت کنید

به دست آوردن بک لینک برای یک وب سایت پزشکی بخش مهمی از استراتژی سئو سایت پزشکی است زیرا به افزایش اعتبار سایت و بهبود رتبه آن در موتورهای جستجو کمک می کند.
بک لینک ها لینک های خارجی از سایر وب سایت ها هستند که به سایت شما اشاره می کنند. وقتی وب‌سایت‌های معتبر و مرتبط به وب‌سایت پزشکی شما پیوند می‌دهند، موتورهای جستجو آن را نشانه‌ای از اعتبار و اقتدار می‌دانند. برای بدست آوردن بک لینک به موارد زیر توجه کنید:

• وبلاگ نویسی مهمان:

ارسال مقاله به وب سایت های معتبر در صنعت مراقبت های بهداشتی راهی عالی برای کسب بک لینک است. وقتی محتوای ارزشمندی را برای این سایت‌ها ارائه می‌کنید، معمولاً به شما اجازه می‌دهند پیوندی به وب‌سایت خود اضافه کنید.

• فهرست های دایرکتوری:

فهرست های آنلاین بسیاری برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وجود دارد . اطمینان از اینکه وب سایت شما در این دایرکتوری ها فهرست شده است می تواند به شما در به دست آوردن بک لینک کمک کند.

• بیانیه های مطبوعاتی:

اگر کسب و کار یا سازمان مراقبت های بهداشتی شما درگیر رویدادها یا پیشرفت های مهمی باشد، انتشار بیانیه های مطبوعاتی می تواند توجه رسانه ها را به خود جلب کند و به طور بالقوه برای شما بک لینک کسب کند.

• تبلیغات رسانه‌های اجتماعی:

در حالی که پیوندهای رسانه‌های اجتماعی معمولاً «بدون فالو» هستند (به این معنی که مستقیماً به سئوی سایت شما کمک نمی‌کنند)، همچنان می‌توانند فرصت‌هایی را برای دیگران ایجاد کنند تا محتوای شما را کشف کرده و به آن پیوند دهند.

9. از Google My Business و دیگر استراتژی‌های SEO محلی استفاده کنید

استفاده از Google My Business و سایر اقدامات سئوی محلی برای یک سایت پزشکی بسیار مهم است، زیرا به ایجاد شهرت در این بخش کمک می‌کند. پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر متخصصان می توانند از این تکنیک ها برای بازاریابی شیوه های پزشکی خود استفاده کنند. ایجاد اعتبار با این استراتژی ها می تواند به ایجاد سرنخ از بیماران جدید کمک کند.
استفاده از Google My Business و سایر استراتژی‌های سئو محلی برای کسب‌وکارتان مزایای زیادی دارد. این مزایا از افزایش ترافیک موتورهای جستجو گرفته تا کسب رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) متغیر است. استفاده از این استراتژی ها همچنین به کاهش هزینه بازاریابی یک کسب و کار کمک می کند زیرا نسبت به سایر تکنیک های بازاریابی سنتی هزینه کمتری دارد.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب رایگان Google My Business ثبت نام کنید. فهرست کردن فعالیت های خود در فهرست های کسب و کار به بهبود رتبه بندی سئو محلی شما کمک می کند.

10. تصاویری از کارکنان و امکانات خود را وارد کنید

به‌عنوان یک شرکت پیشرو در سئوسایت پزشکی، می‌توانیم از دیدگاه بازاریابی به شما بگوییم که داشتن چهره‌ای برای یک برند یا پزشک تأثیر مثبتی بر سایت‌های پزشکی حرفه‌ای دارد.تصاویر همچنین به سئو سایت پزشکی کمک می کنند زیرا می توانند با کلمات کلیدی بهینه شوند و به صورت استراتژیک قرار بگیرند تا محتوا را جذاب تر کند یا نرخ کلیک را افزایش دهد. هنگامی که بیماران جدید تصاویری قوی می بینند، بسیار بیشتر از آنچه که تنها با متن ارتباط برقرار می کنند، درگیر می شوند.

نکته نهایی ما: تأثیر خدمات سئوی پزشکی ما را تجربه کنید

بازاریابی موتور جستجوی برای متخصصان پزشکی که به دنبال پیشرفت آنلاین هستند بسیار مهم است. با پیاده‌سازی استراتژی‌های موثر سئو سایت پزشکی، می‌توانید مزایای متعددی از جمله افزایش ترافیک وب‌سایت، شناسایی برند و افزایش حجم بیماران را داشته باشید . 10تاکتیکی که در این پست به اشتراک گذاشته شده است، پایه ای محکم برای بهینه سازی وب سایت پزشکی و ارتقای رتبه آن فراهم می کند.
اگر در مورد خدمات سئو سایت پزشکی نیاز به کمک حرفه ای دارید، شرکت ما اینجاست تا به شما کمک کند. راه حل های جامعی را ارائه می دهد که به طور خاص برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *