سئو سایت صنعتی

سئو سایت صنعتی چیست؟

سئو سایت صنعتی یک استراتژی بازاریابی برای بهینه سازی یک وب سایت صنعتی است تا به آن کمک کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کند. بسته به اهداف تجاری، برند ممکن است بخواهد محصولات خود را در سطح بین المللی، ملی یا محلی رتبه بندی کند.

شرکت های صنعتی می توانند با همکاری با یک نمایندگی تخصصی در صنعت تولید، یک طرح سئوی سفارشی دریافت کنند.

این شامل به روز رسانی های استراتژیک برای وب سایت یک شرکت صنعتی، مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحه فرود، و قانون کپی رایت است. همچنین شامل تکنیک های خارج از سایت، مانند لینک سازی، برای افزایش شانس شرکت برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

هدف: ظاهر شدن در نتایج برتر برای کلمات کلیدی مورد استفاده توسط مشتریان احتمالی که به دنبال کسب و کاری مانند شما هستند.

 

چرا از سئو برای شرکت های صنعتی استفاده کنیم؟

سئو سایت صنعتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به بالای موتورهای جستجو برسند، به این منظور که به دسترسی آنلاین گسترده برسند.سئو به مشاغل صنعتی و تولیدی کمک می کند تا حضور آنلاین خود را گسترش دهند و به مخاطبان بیشتری از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

 

میانگین هزینه سئو برای ساخت

هزینه سئو سایت صنعتی کاملا بستگی به نیاز های سایت دارد که به این منظور می توانید از مشاوره رایگان سئو سایت ما بهره ببریذ.

 

چگونه یک استراتژی سئو برای یک شرکت تولیدی بسازیم؟

اکنون که می دانید چرا سئو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی صنعتی شما است، بیایید به نحوه ایجاد و اجرای استراتژی سئو برای کسب و کار خود نگاه کنیم.

مخاطب هدف خود را بشناسید

یک بررسی کامل  SEO انجام دهید

تحقیق کلمات کلیدی هدف را انجام دهید

استفاده از سایت خود را برای کاربران ساده کنید

سئوی داخلی انجام دهید

به سئو فنی توجه کنید

تکنیک های لینک سازی انجام دهید

در شبکه های اجتماعی شرکت کنید

به‌طور منظم محتوا را به‌روزرسانی و بررسی کنید

از مناسب بودن سایت شما برای موبایل اطمینان حاصل کنید

1.مخاطبان هدف خود را بشناسید

در سئو سایت صنعتی از کمپین هایی که به «همه» مردم می فروشند اجتناب کنید. انجام این کار می تواند منجر به هدر رفتن سرمایه شود که می توانید روی افرادی سرمایه گذاری کنید که واقعاً به دنبال محصول یا خدمات شما هستند .

 

2. یک بررسی کامل SEO انجام دهید

شما نمی توانید چیزی را که در مورد آن نمی دانید برطرف کنید، بنابراین با یک بررسی کامل سئو شروع کنید. بررسی سئو سایت صنعتی ارزیابی می کند که وب سایت شما تا چه حد برای موتورهای جستجو بهینه شده است و راه حل هایی را برای بهبود وب سایت و سئو شناسایی می کند.

این بررسی ها همچنین یک تفکیک جامع از مسائل سایت را که بر سئو سایت صنعتی تأثیر می گذارند، مانند تغییر مسیرها، بارگذاری کند صفحات و مشکلات فهرست بندی ارائه می دهد. با استفاده از این لیست از مشکلات، می توانید مناطقی از سایت خود را که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد، اصلاح کنید.

 

3.تحقیق کلمات کلیدی هدف را انجام دهید

یافتن کلمات کلیدی هدف به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما در مورد چیست تا بتواند ترافیک مرتبط (مشتریان بالقوه) را به وب سایت شما هدایت کند. با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید ، عباراتی را که مشتریان ممکن است برای جستجوی محصولات و خدماتی مانند شما استفاده کنند، شناسایی کنید.

با تایپ عبارات در Google، کلمات کلیدی مربوط به سئو سایت صنعتی را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید، از ویژگی تکمیل خودکار برای یافتن ایده ها استفاده کنید.

به عنوان مثال، زمانی که شما عبارت «الکترونیک خودرو» را تایپ می‌کنید، Google کلمات کلیدی مرتبطی مانند «تعمیر لوازم الکترونیکی خودرو» و «تامین‌کنندگان لوازم الکترونیک خودرو» را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از مکان های عالی برای جستجوی کلمات کلیدی، صفحه نتایج جستجوی گوگل است. به عناوین مقالات و صفحات سایت که برای یک کلمه کلیدی یا عبارت ظاهر می شوند نگاه کنید.

جستجوهای مرتبط در پایین صفحه نتایج جستجو منبع عالی دیگری برای فرصت‌های کلیدواژه طولانی است.

نکته حرفه ای: کلمات کلیدی بلند را فراموش نکنید ، عبارات جستجوی خاصی که افراد زمانی که آماده خرید هستند بیشتر استفاده می‌کنند.

برای مثال: اگر شخصی در حال تحقیق در مورد iPad باشد، ممکن است «iPad» را جستجو کند. اما زمانی که همان شخص «آیپد پرو 12.9 اینچی» (یک کلمه کلیدی بلند) را جستجو می کند، احتمالاً آماده خرید است.

4. استفاده از سایت خود را برای کاربران ساده کنید

عناصری که وب سایت شما را کاربرپسند می کند عبارتند از:

 

مراقب سرعت سایت باشید

اگر صفحات سایت شما خیلی کند بارگذاری می شوند، بازدیدکنندگان به سایت دیگری که احتمالاً یک رقیب است، هدایت می شوند. در واقع، بیش از 88 درصد از بازدیدکنندگان یک سایت را به دلیل زمان بارگذاری کند ترک می کنند.

اگر نرخ پرش بالا و زمان صرف شده در سایت کم باشد، به رتبه شما در موتورهای جستجو لطمه می زند.

 

از فراخوان های ساده برای اقدام مخاطب استفاده کنید

تصور نکنید که بازدیدکنندگان سایت می دانند گام بعدی در سایت شما چیست. از زبان واضح و مختصر در دکمه های فراخوان خود استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بدانند چه کاری باید انجام دهند.

 

5. سئوی داخلی انجام دهید

بسیاری از مدیران و صاحبان وب‌سایت‌های بی‌تجربه فراموش می‌کنند توضیحات متا و برچسب‌های عناوین خود را بهینه کنند.

کلمات کلیدی را در تگ های عنوان و توضیحات متا خود پیاده کنید تا به گوگل و کاربران کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند. هرچه بیشتر بتوانند از توضیحات برداشت کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که روی محتوای شما کلیک کنند.

همچنین یکی از نکات مهم در سئو سایت صنعتی اینست که، H2s، H1s و H3s را در محتوای خود مشخص کنید. این به ربات های گوگل کمک می کند تا ساختار سایت شما را درک کنند.

و در آخر، از لینک سازی داخلی در محتوای خود استفاده کنید. اگر موضوعاتی را که قبلاً درباره آنها پست کرده اید در محتوای آینده ذکر می کنید، به آنها پیوند دهید. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند. به علاوه، به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را درک کنند و نشان می‌دهد که شما در این موضوع دارای اعتبار هستید، که این امر اعتبار شما را افزایش می‌دهد.

 

6. به سئو فنی توجه کنید

سئوی فنی نیز باید مدیریت شود.اجرای کارشناسی SEO مواردی مانند موارد زیر را آشکار می کند:

خطاهای 404

لینک های خراب

محتوای تکراری یا برچسب‌های عنوان

صفحات غیرقابل خزیدن

درخواست های HTTPS

فقدان نشانه‌گذاری اسکیما

تغییر مسیرهای صفحه

همه اینها می تواند بر سلامت و عملکرد وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

 

7.از تکنیک های لینک سازی استفاده کنید

بسیاری هنوز می پرسند که آیا لینک سازی هنوز برای سئو سایت صنعتی مهم است؟ پاسخ کوتاه بله است. اگر به این فکر می کنید که چگونه در گوگل به طور موثرتری رتبه بندی کنید، بک لینک ممکن است راه حل باشد.

مطالعه Backlinkco را به عنوان مثال در نظر بگیرید. با استفاده از “تکنیک آسمان خراش” ترافیک ارگانیک را در 14 روز 110 درصد افزایش داد .

 

8.در شبکه های اجتماعی شرکت کنید

چگونه رسانه های اجتماعی بر سئو سایت صنعتی و رتبه سایت شما در جستجو تأثیر می گذارند؟ تعامل در رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر سئوی شما ندارد. با این حال، گوگل و سایر موتورهای جستجو در هنگام رتبه بندی محتوای شما، مشارکت شما در پلتفرم های اجتماعی را در نظر می گیرند. این نوع تعامل به عنوان یک سیگنال اجتماعی شناخته می شود.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی به این صورت است:

داشتن پست مداوم

تعامل با صفحات و پست های برند دیگر در صنعت شما

پاسخگویی به نظرات کاربران

به اشتراک گذاری مطالب، تصاویر و ویدئوهای مرتبط

اگر محتوای ارزشمند، مرتبط و قابل اشتراک‌گذاری دارید، احتمال اینکه افراد نه تنها محتوای شما را بخوانند، بلکه آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، افزایش می‌دهید، بنابراین ترافیک اجتماعی ارگانیک خود را افزایش می‌دهید.

 

9. مطالب را به طور منظم به روز کنید و حسابرسی کنید

به روز رسانی و بررسی محتوا

حداقل، شما باید محتوای خود را دو بار در سال بررسی کنید. اگر استراتژی سئو سایت صنعتی شما تغییرات سریع و مکرری را تجربه می کند، بررسی‌های خود را در سال افزایش دهید.

بررسی و به‌روزرسانی محتوا مهم است زیرا با گذشت زمان، اطلاعات قدیمی می‌شوند و رقبا ممکن است محتوایی را تولید کنند که رتبه بهتری نسبت به شما داشته باشد. از آنجایی که گوگل جدیدترین و مرتبط ترین محتوا را در ابتدا قرار می دهد، به افزودن مطالب جدید به محتوای موجود ادامه دهید.

 

10. از مناسب بودن سایت شما برای موبایل اطمینان حاصل کنید

مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر زیبا باشد، اگر برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی نکنید، باعث افزایش نرخ پرش و افت شدید رتبه بندی موتورهای جستجو می شود.

پس از تغییرات یا اضافه شدن، سایت تلفن همراه خود را به طور منظم برای سازگاری با موبایل آزمایش کنید. یک فرد معمولی باید در سایت حرکت کند و به راحتی با عناصر در دستگاه های تلفن همراه تعامل داشته باشد.

 

اشتباهات رایجی که در سئو سایت صنعتی باید اجتناب کرد:

اشتباهات در سئو سایت صنعتی

محتوای تکراری یا سرقت ادبی

استفاده از کلمات کلیدی و عبارات نامربوط

تجربه کاربری با کیفیت پایین

نادیده گرفتن سئوی محلی

به روز نکردن محتوا

درگیر نشدن با نظرات مشتریان

نادیده گرفتن سئوی موبایل

بک لینک های بی کیفیت

عدم بررسی محتوا

محتوای ضعیف و عجولانه

بی توجهی به استفاده از ابزارهای تحلیلی و حسابرسی

نادیده گرفتن سئو فنی، سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

عدم استفاده از نشانه گذاری اسکیما

عدم فعالیت در رسانه های اجتماعی

از این اشتباهات رایج اجتناب کنید و مسیر موفقیت شما هموارتر و سریعتر خواهد بود. البته، می توانید با استخدام یک کارشناس سئو برای مدیریت حجم کار، به طور کلی از کار سئو صرف نظر کنید.

 

ساخت کمپین سئو سایت صنعتی

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

انجام تحقیقات جامع کلمات کلیدی

ساختار وب سایت خود را بهینه کنید

استراتژی تولید محتوا را توسعه و اجرا کنید

پیاده سازی تکنیک های سئو در صفحه

روی جنبه های فنی سئو تمرکز کنید

در فعالیت های لینک سازی شرکت کنید

از رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو استفاده کنید

به طور منظم محتوای وب سایت خود را به روز رسانی و بازرسی کنید

نکات سئوی محلی برای سایت صنعتی را رعایت کنید

تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی انجام دهید

محتوای محلی ایجاد کنید

نظرات آنلاین را مدیریت کنید

لیست های کسب و کار محلی را به روز کنید

یک ساختار URL محلی ایجاد کنید

تمام موارد گفته شده تکنیک های اولیه سئو سایت صنعتی می‌باشد اگر می خواهید از تکنیک های حرفه ای بهره ببرید و نتایج سئو خود را تسریع کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که با کارشناسان تماس بگیرید.

برای شروع، همین امروز تماس با ما داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *