شرکت بهینه سازی سئو در تهران

سئو چیست ؟ سئو همان بهینه سازی سایت ها برای موتور جستجوی گوگل میباشد، که طی این فرآیند میتوان سایت ها را به رتبه های برتر در صفحات نتایج گوگل رساند و حجم زیادی از بازدید و سرچ گوگل را بدست آورد.

در شهر تهران میتوان گفت رقابت زیادی بین کسب و کارها برای گرفتن این رتبه ها وجود دارد زیرا اکثر مردم برای خرید محصول یا استفاده از خدمات جایی در گوگل سرچ خود را انجام میدهند، به همین دلیل رقابت میان کسب و کارها در تهران بیشتر از سایر شهرها میباشد. بهینه سازی سایت ها میتواند کمک بسیار شایانی به کسب و کارها کند و باعث رونق و افزایش درآمد آن ها شود، از این رو توصیه میکنیم برای کسب و کار خودتان سایتی را راه اندازی و سپس آن را سئو نمایید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)نقشی جدایی ناپذیر در چشم انداز بازاریابی دیجیتال امروزی ایفا می کند و دید آنلاین کسب و کارها را افزایش می دهد. از آنجایی که مشتریان بیشتری برای یافتن محصولات و خدمات به موتورهای جستجو متکی هستند، خدمات سئو محلی در شهر مورد نظر برای مشاغل آن منطقه که به دنبال تبلیغ آنلاین خود هستند ضروری شده است. کسب و کارها باید وب سایت ها و محتوای خود را به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود بهینه کنند تا حضور ارگانیک خود را افزایش دهند و در نتایج وب موتور جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوند.

سئو محلی و فرآیند بهبود سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط اشاره دارد. استفاده از استراتژی‌های سئو موفق به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا ترافیک ارگانیک و رتبه، در صفحه اول گوگل را افزایش دهند و در نتیجه کسب و کار موفق تری داشته باشند.

اهمیت سئو سایت در تهران چیست ؟

سئو سایت در تهران یا همان سئو محلی میتواند راهکاری سریع و بسیار موثر برای گرفتن بازدید و افزایش سرچ ارگانیک سایت ها شود و حجم زیادی از بازدید را به سایت ها ارائه دهد. شاید برایتان هنوز سوال باشد که سئو محلی چیست ؟ و چرا اینقدر به این موضوع پرداخته شده است ؟

در جواب به این سوال باید گفت هر کسب و کاری که دارای موقعیت فیزیکی است یا به یک منطقه جغرافیایی خدمات می دهد، می تواند از سئوی محلی بهره مند شود. اگر هر کلمه کلیدی مهم مرتبط با کسب و کار خود را در گوگل جستجو می کنید و نقشه ای با 3 فهرست در زیر آن ظاهر می شود که همان سئو محلی میباشد.

کسب و کارهای داخل تهران نیز به عنوان یک کلان شهر بیشتر از سایر شهرها نیاز به سئو محلی دارند و میتوان گفت علاوه بر جمعیت 8 میلیون نفری تهران حتی کسانی که در شهرستان میباشند نیز گاهی برای خرید محصول از تولیدکننده ها عبارات سرچ محلی را به کار میبرند تا بتوانند از تولیدکنندگان داخل تهران برای کسب و کار خود در شهرستان خرید نمایند.

به همین دلیل اهمیت سئو سایت در تهران را دوچندان میکند. سئو سایت در شهر تهران مزایایی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است :

  • افزایش حداکثری بازدیدکنندگان از سایت و درنتیجه فروش بیشتر سایت
  • تبدیل شدن به یک برند معتبر و با کیفیت
  • افزایش اعتبار نزد گوگل و کمک به رتبه گرفتن سایت در نتایج
  • کمک به افزایش تجربه کاربری یا همان افزایش رضایت بازدیدکنندگان
  • افزایش ترافیک ارگانیک سایت
  • مطرح شدن برند شما در بین مشتریان شهرستان ها
  • افزایش فروش شما به دلیل سرچ محلی بالا در تهران

 

 

اهمیت سئو محلی برای سایت چیست ؟

  • چرا سئو محلی مهم است

پس از تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در طول تریلیون ها جستجو، گوگل متوجه شد که افرادی که به دنبال انواع خاصی از کسب و کار هستند، به نتایج مربوط به منطقه نزدیک خود نیاز دارند. به همین دلیل است که الگوریتم جستجوی محلی Google شامل یک فاکتور مهم شد.

که روشی فانتزی برای گفتن این است که Google هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی محلی (پرسشی با هدف محلی) موقعیت مکانی شما را در نظر می گیرد. این اتفاق می افتد حتی زمانی که جستجوگر نام شهر یا “نزدیک من” را در جستجوی خود وارد نمی کند.

برای مثال، اگر سر کار هستید و می‌خواهید یک پیتزا برای ناهار تحویل بگیرید، «سفارش پیتزا» در گوگل فهرستی از مکان‌های نزدیک دفترتان را در SERPS محلی (صفحات نتایج موتور جستجو) نشان می‌دهد .

  • اهمیت سئو محلی

اما اگر همان جستجو را در خانه امتحان کنید، مجموعه ای کاملاً متفاوت از نتایج را دریافت خواهید کرد. این به معنی میباشد که گوگل منطقه ایی که شما در آن حضور دارید را برای نشان دادن نتایج به شما در نظر میگیرد.

جستجوی محلی سال‌هاست که وجود داشته است، اما به دلیل اینکه مردم فقط از لپ تاپ خود استفاده می‌کنند، محدود بود. با این حال، با رشد اخیر دسترسی به اینترنت موبایل، جستجوی موبایلی افزایش یافته است، بنابراین سئوی محلی برای موفقیت هر کسب و کاری که محصولات یا خدمات محلی را ارائه می دهد بسیار مهم شده است.

من قصد ندارم یک سری آمار تصادفی را به شما بگویم. اما من می‌خواهم به طور خلاصه چند آمار جذاب را به شما نشان دهم تا نشان دهم که سئو سایت محلی چقدر برای مشاغل محلی مهم است. طبق آمارهای خود گوگل

46٪ از تمام جستجوها در گوگل “نیت محلی” دارند.

29٪ از تمام نتایجی که در صفحه اول گوگل نمایش داده میشوند حاوی باکس سرچ محلی میباشند.

76% درصد از مصرف‌کنندگانی که چیزی محلی را در تلفن خود جستجو می‌کنند، در آن روز از فروشگاه بازدید می‌کنند.

بنابراین واضح است که جستجوهای محلی بخش بزرگی از دنیای سئو را تشکیل می دهند. و اگر بتوانید کسب و کار محلی خود را در مقابل این جستجوها قرار دهید، این احتمال وجود دارد که آنها چند دقیقه بعد از مغازه و کسب وکار شما بازدید نمایند.

سئو سایت در تهران

بهترین شرکت سئو سایت در تهران

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در تهران که شرکت آوین سئو  ارائه میدهد شامل طیف گسترده ای از خدمات است که به بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو کمک می کند. این خدمات عبارتند از :
  • تحقیق کلمات کلیدی

اولین قدم در سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. کلمات کلیدی مناسب باید با کسب و کار شما مرتبط باشد و در بین کاربران تقاضای بالایی داشته باشد. برای سئو محلی در تهران باید روی کلماتی که بیشترین بازدید و سرچ را دارند تمرکز کرد تا بتوان بازدهی بیشتری را دریافت کرد.
  • تولید محتوای باکیفیت

تولید محتوای باکیفیت یکی دیگر از مهم ترین عوامل سئو سایت محلی است. محتوای شما باید برای کاربران مفید و جذاب باشد. و اطلاعات مفیدی به آن ها ارائه هد.
  • سئوی داخلی

سئوی داخلی به معنای بهینه سازی ساختار وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. این شامل مواردی مانند استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان، متن و تصاویر در وب سایت شما می شود. ساختار پیوند داخلی مناسب ایجاد کنید و سرعت وب سایت را افزایش دهید.
  • سئوی خارجی

سئوی خارجی به ایجاد لینک به وب سایت شما از وب سایت های دیگر اشاره دارد. لینک های خارجی از وب سایت های معتبر می توانند به بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کنند.
  • سئوی محلی

سئوی محلی در مورد بهینه سازی وب سایت شما برای کاربرانی است که به دنبال کسب و کارهای محلی هستند. این شامل مواردی مانند بکاربردن کلمات کلیدی محلی در محتوای سایت، ثبت سایت در گوگل مپ و استفاده از کدهای Google My Business می شود.
علاوه بر این، خدمات تخصصی سئو در تهران ممکن است شامل خدمات زیر باشد:
بهینه سازی سرعت وب سایت: سرعت وب سایت یکی از مهم ترین عوامل سئو است. وب سایت های سریعتر برای کاربران جذاب تر هستند و در نتایج جستجو رتبه بهتری دارند.
بهینه سازی تجربه کاربری: تجربه کاربری سایت یکی از جنبه های مهم سئو است. سایت هایی که تجربه کاربری خوبی دارند، احتمال بیشتری دارد که کاربر وارد آن ها شوند.

قیمت سئو سایت در تهران

قیمت سئو سایت در تهران یا همان سئو محلی به عوامل زیادی بستگی دارد که روی قیمت تاثیر میگذارند. میتوان گفت عواملی مانند میزان سختی کلمات کلیدی ، میزان رقابت ، مقدار تولید محتوایی که باید برای کسب و کار تولید شود بستگی دارد.

حتی اگر کسب و کاری دارای شعبات گوناگونی باشد میتواند روی قیمت سئو سایت تاثیرگذار باشد. اما اگر شما سوالی دارید و یا میخواهید قیمت کامل سئو را بدانید میتوانید با کارشناسان آوین سئو تماس بگیرید.

تماس با آوین سئو 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *