سئو سایت املاک و مستغلات

سئوی املاک و مستغلات چیست؟

سئوی املاک و مستغلات از مجموعه ای از فرآیندها استفاده می کند که با هدف بهبود دید وب سایت املاک شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) انجام می شود. این باعث می شود خریداران و فروشندگان بالقوه خانه راحت تر شما را پیدا کنند.

همبستگی بهینه سازی موتور جستجوی املاک و مستغلات ساده است – هر چه رتبه شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، افراد بیشتری از صفحه شما بازدید خواهند کرد .

صنعت املاک و مستغلات حول محور ایجاد روابط با مشتریان در منطقه شما می چرخد. آنلاین، کمی پیچیده تر است. مجموعه مشتریان بالقوه (و رقبا) بسیار بزرگتر است.

خوشبختانه، استفاده از تاکتیک‌های سئوی املاک و مستغلات به مشتریان بالقوه کمک می‌کند زمانی که آماده خرید یا فروش خانه هستند، شما را پیدا کنند.

ما برای این مقاله به طور عمده بر روی گوگل تمرکز خواهیم کرد زیرا بیشترین حجم جستجو را در بین موتورهای جستجو دارد.

 4 نوع بهینه سازی وب سایت املاک و مستغلات برای موتورهای جستجو

هنگامی که صحبت از سئو برای نمایندگان املاک می شود، چهار زمینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

سئو داخلی

بهینه سازی بخش هایی از وب سایت املاک و محتوای شما برای خوانندگان و موتورهای جستجو (مانند URL ها، برچسب های عنوان، تصاویر)

سئوی خارج از صفحه

تاکتیک‌هایی که خارج از وب‌سایت شما برای افزایش رتبه‌بندی موتورهای جستجو استفاده می‌شوند (به عنوان مثال، ایجاد لینک، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، ارسال مهمان)

سئوی فنی

هر چیزی که در پشت صحنه وب سایت شما اتفاق می افتد و بر رتبه بندی تأثیر می گذارد (به عنوان مثال، سرعت بارگذاری سایت شما یا اینکه آن را برای تلفن همراه سازگار می کند)

سئوی محلی

فرآیند تقویت حضور جستجوی املاک و مستغلات محلی شما (به عنوان مثال، ایجاد محتوای مرتبط محلی یا بهینه سازی فهرست کسب و کار گوگل شما)

ما استراتژی هایی را برای همه این انواع سئو پوشش خواهیم داد. اما سئوی محلی تمرکز اصلی برای بازاریابی املاک و مستغلات خواهد بود زیرا شما یک کسب و کار فیزیکی هستید که در منطقه محلی خود ملک می فروشید.

چرا باید از استراتژی سئو برای املاک و مستغلات استفاده کنید؟

حدود 99 درصد از خریداران خانه بین 23 تا 56 سال از اینترنت به عنوان بخشی از فرآیند خرید خانه خود استفاده می کنند.

این بدان معناست که مشتریان شما به دنبال خانه بعدی خود به صورت آنلاین هستند. بدون حضور آنلاین، ممکن است مشتریان بالقوه را از دست بدهید.

سئوی املاک و مستغلات دو روش محبوب را برای پیدا کردن خانه امروزی ترکیب می کند. این به شما امکان می دهد مشتریانی را که به طور فعال برای محتوای املاک و مستغلات آنلاین جستجو می کنند، هدف قرار دهید.

سئو یک استراتژی بلند مدت است. اما می تواند کم هزینه باشد، به ویژه در مقایسه با تبلیغات گوگل، چاپ پست مستقیم یا کالاهای مارک دار.

استراتژی سئوی املاک و مستغلات

7 نکته برای استراتژی سئوی املاک و مستغلات شما

1.با یک وب سایت املاک و مستغلات بهینه شده شروع کنید

یکی از رایج ترین مشکلات سئوی سایت املاک، سرعت سایت است.

اکثر سایت های املاک و مستغلات تصویر سنگینی دارند. تصاویر با کیفیت بسیار زیاد می توانند سرعت سایت را کاهش دهند. و یک وب سایت کند و با کیفیت پایین، تجربه کاربری (UX) خوبی ارائه نمی دهد.

می توانید با استفاده از سرویسی مانند Shortpixel برای فشرده سازی تصاویر خود این مشکل را برطرف کنید. اندازه فایل های کوچکتر به این معنی است که آنها سریعتر بارگیری می شوند.

اگر سایت شما پس از فشرده سازی تصاویر همچنان کند است، سایر تاکتیک های فنی سئو عبارتند از:

– یافتن و رفع محتوای تکراری و لینک های خراب

– بررسی امنیت سایت خود

– نشانه گذاری طرحواره صحیح (کدی که عناصر وب سایت را به گونه ای توصیف می کند که موتورهای جستجو می فهمند)

– ارسال نقشه سایت به گوگل

– ایجاد یک ساختار سایت سازگار با سئو در یک سلسله مراتب منطقی برای نمایه سازی آسان

– بهبود سرعت وب سایت و صفحه برای بارگذاری سریع

2.کلمات کلیدی راست (محلی) را هدف قرار دهید

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن و تجزیه و تحلیل عبارات املاک و مستغلات است که مخاطبان هدف شما در موتورهای جستجو تایپ می کنند. این به شما کمک می کند با ظاهر شدن به عنوان یک منبع آگاه در مورد موضوعات کلیدی از رقبای خود پیشی بگیرید.

ساده ترین انواع کلمات کلیدی سئو برای هدف قرار دادن به عنوان یک مشاور املاک، کلمات کلیدی دم بلند هستند . این عبارات بسیار خاص با حجم جستجوی کمتر هستند.

آنها ارزش هدف گذاری دارند زیرا کلمات کلیدی دم بلند عبارتند از:

رتبه بندی آسان تر با KD پایین تر (سختی کلمه کلیدی)

عبارات جستجوی مورد استفاده توسط خریداران و فروشندگان با انگیزه در بازار محلی

3.محتوای با ارزش ایجاد کنید

استفاده از سئو متمرکز بر املاک و مستغلات ، می تواند وب سایت شما را به یک منبع معتبر برای محتوای متخصص تبدیل کند و همچنین ایجاد بازاریابی محتوایی با ارزش مداوم، مخاطبان شما را درگیر می کند و آنها را به مشتری تبدیل می کند. این کار زمان و منابع می‌طلبد، اما سرمایه‌گذاری ارزشمندی است.

اگر در تولید محتوا تازه کار هستید، با یک وبلاگ شروع کنید. برای شروع می توانید از Google Docs و یک سایت وردپرس استفاده کنید—هر دو رایگان هستند. اگر یک شرکت یا آژانس املاک و مستغلات هستید، برای اقدامات بعدی با مدیر سایت یا تیم بازاریابی خود مشورت کنید.

سپس از تاکتیک های تحقیق کلمه کلیدی بالا برای نوشتن مقالات مرتبط با منطقه خود استفاده کنید.

هر قسمت از محتوای وبلاگ شما باید شامل موارد زیر باشد:

ابتدا چند صد کلمه برای انسان نوشته شده است (یعنی کلمات کلیدی هدفمند باید به طور طبیعی در نوشته شما جاری شوند). محتوای با کیفیت بالا مهمترین عامل رتبه بندی هر موتور جستجو است.

عنوانی بهینه شده برای کلمات کلیدی که به جستجوگران کمک می کند شما را پیدا کنند و ارتباط مقاله شما را درک کنند.

سرفصل‌های ساختاریافته با متنی که مستقیماً در زیر آن به سؤال جستجو پاسخ می‌دهد – اینها می‌توانند به شما کمک کنند قسمت های برجسته مورد علاقه را پیدا کنید و اسکن را آسان‌تر کنید.

توضیحات متا و برچسب عنوان . این عناصر زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML) محتوای یک صفحه وب را خلاصه می کند و به موتورهای جستجو می گوید که چه چیزی را در SERP ها نمایش دهند.

متن جایگزین  (متن جایگزین) روی تصاویر برای ارائه زمینه برای افرادی که از صفحه‌خوان‌ها و خزنده‌های موتور جستجو استفاده می‌کنند.

پیوندهای داخلی به سایر صفحات مهم در سایت شما. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را هدایت کنند.

تا جایی که ممکن است تصاویری را در سایت خود قرار دهید. مقالات و صفحات همراه با تصاویر و محتوای ویدیویی فراوان، یک تجربه کاربری غنی ایجاد می کنند.

برای ارائه اطلاعات و توصیه های بهتر به خوانندگان خود نسبت به سایر افراد در جایگاه خود تمرکز کنید. از تجربه دست اول خود استفاده کنید و با آخرین روندهای صنعت املاک و مستغلات همراه باشید تا اعتماد خوانندگان خود را جلب کنید.

4.بهینه سازی برای کاربران موبایل

اکنون بیش از 60 درصد از کل ترافیک وب سایت از افرادی است که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.

بهینه سازی سایت املاک و مستغلات برای کاربران تلفن همراه، تصور بهتری از کسب و کار شما ایجاد می کند. این بدان معناست که شما به احتمال زیاد کاربران را به مشتری تبدیل می کنید.

همچنین، گوگل اکنون از فهرست‌سازی اول موبایل استفاده می‌کند . این بدان معنی است که در درجه اول از نسخه تلفن همراه محتوای شما برای نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کند.

لازم نیست نسخه موبایلی وب سایت خود را داشته باشید، اما می تواند به تلاش های سئوی شما آسیب برساند. خوشبختانه، اکثر CMS (سیستم های مدیریت محتوا) دارای نسخه های تلفن همراه داخلی هستند.

5.از رسانه های اجتماعی برای کمک به بک لینک ها استفاده کنید

مطالعات نشان می دهد 90 درصد از مشاوران املاک از فیس بوک استفاده می کنند، در حالی که حدود 50 درصد از اینستاگرام و لینکدین استفاده می کنند.

شما نمی توانید جایی که رقابت شما در رسانه های اجتماعی است نباشید. اگر غیبت کنید، صدای بلندتری برای جذب مشتریان احتمالی شما خواهند داشت.

بنابراین، دریابید که رقبا و مخاطبان هدف شما در کجا قرار دارند و شما نیز آنجا باشید.

در حالی که مدیریت رسانه های اجتماعی به طور کامل یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال است، با افزایش آگاهی از برند در تاکتیک های SEO املاک و مستغلات قرار می گیرد.

توجه: بک لینک های رسانه های اجتماعی ممکن است به طور مستقیم به رتبه بندی کمک نکنند، اما به آگاهی از برند کمک می کنند.

در گفتگوهای مربوط به صنعت و منطقه محلی خود شرکت کنید. قرار دادن نام خود و به اشتراک گذاشتن توصیه های ارزشمند به شما کمک می کند که مورد توجه قرار بگیرید.

و شما نام تجاری شخصی خود را می سازید تا به متخصص مورد علاقه منطقه خود تبدیل شوید.

تعامل با رسانه‌های اجتماعی می‌تواند حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و زمانی که حساب کاربری شما را دنبال می‌کنند، روابط عمیق‌تری ایجاد می‌کند.

در حالی که باید مراقب تعداد دفعات ارسال پست خود باشید، می توانید از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای توزیع هر چیزی که ایجاد می کنید استفاده کنید.

(اما فقط پیوندهای محتوای خود را در همه جا به اشتراک نگذارید. این می تواند بیش از حد تبلیغاتی و هرزنامه به نظر برسد.)

6.KPIهای مهم را ردیابی کنید

ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) به شما کمک می‌کند تا عملکرد تلاش‌های SEO خود را ارزیابی کنید. با نظارت و تجزیه و تحلیل محتوای خود، می توانید موفقیت تاکتیک های خود را بهتر بسنجید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید نتایج سئو مانند:

ترافیک ارگانیک: تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند

رتبه بندی کلمات کلیدی: دریابید که کدام کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک می شوند

قابلیت مشاهده SERP: برند شما تا چه حد در نتایج جستجوی ارگانیک قابل مشاهده است

نرخ کلیک: چند نفر روی لیست SERP شما کلیک می کنند

نرخ پرش: تعداد کاربرانی که در یک صفحه فرود می آیند و سپس بدون هیچ اقدامی آن را ترک می کنند

امتیاز اعتبار : سطح اعتباری که دامنه شما برای موتورهای جستجو دارد

لینک های برگشتی: هایپرلینک هایی در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما اشاره می کنند

زمان صرف شده در صفحه: میانگین زمانی که کاربران صرف مشاهده یک صفحه خاص می کنند

نرخ تبدیل: فروش، سرنخ ها، اشتراک ها، یا هر اقدام دیگری که برای کسب و کار شما درآمد ایجاد می کند

شاخص های کلیدی عملکرد مرتبط با اهداف شما برای کسب و کار شما منحصر به فرد خواهد بود. برای برخی از مشاغل املاک و مستغلات، موفقیت ممکن است 50٪ ترافیک بیشتری را به سایت آنها در سال آینده هدایت کند.

برای دیگران، ممکن است دید شما را در نتایج جستجو برای قلمروشان افزایش دهد.

هر کدام را که برای استفاده انتخاب می کنید، ابتدا هدف نهایی خود را تعیین کنید. سپس از KPI خود برای تعریف موفقیت نسبت به معیارهای فعلی خود استفاده کنید.

داشتن استراتژی سئوی املاک و مستغلات تنها اولین قدم است. هرچه زودتر شروع به جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل این معیارها کنید، اطلاعات بیشتری در مورد نتایج و عملکرد فعلی خود خواهید داشت.

7.صفحات و دایرکتوری های مربوطه را تنظیم کنید

اگر مشتریان یک نمایه کسب و کار کامل را از طریق جستجوی Google و Maps بیابند، 2.7 برابر بیشتر احتمال دارد که یک کسب و کار معتبر را در نظر بگیرند.

دقیقاً مانند فروش حضوری، باید به مردم ثابت کنید که قابل اعتماد هستید.

یک نمایه کامل کسب و کار Google (GBP) با تصاویر و نظرات یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند مشروع به نظر برسید.

اگر هنوز GBP خود را تنظیم نکرده اید ، آن را در اولویت قرار دهید. تا جایی که می توانید اطلاعات بیشتری را تکمیل کنید و محتوای بصری اضافه کنید تا متمایز شوید.

وقتی همه نظرات مشتریان را دریافت کردید بخوانید و مطمئن شوید که به هر یک از آنها پاسخ می دهید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، پروفایل های تجاری را در سایر سایت ها و دایرکتوری های صنعتی مرتبط تنظیم کنید.

جزئیات مهمی مانند ایمیل تماس و شماره تلفن خود را وارد کنید، اما همچنین از کلمات کلیدی مرتبط در سایت خود و هر فهرستی که در آن هستید استفاده کنید.

سعی کنید نمونه‌هایی از این قبیل (در صورت کاربرد):

املاک و مستغلات

خانه برای فروش

لیست املاک و مستغلات

مشاور املاک و مستغلات

در هر کجا که حضور دارید، در مورد مناطقی که در آن می فروشید، نحوه تماس مردم با شما و خدماتی که ارائه می کنید، شفاف باشید.

5 تاکتیک سئو که نمایندگان املاک و مستغلات باید از آنها اجتناب کنند

شما می توانید به دلیل استفاده از تاکتیک های خاص SEO که خط مشی های هرزنامه گوگل را نقض می کند، جریمه شوید .

از این تلاش های سئو باید به هر قیمتی اجتناب شود:

پر کردن کلمات کلیدی: تکرار بیش از حد کلمه کلیدی مورد نظر

خرید لینک: پرداخت برای بک لینک ها به جای کسب درآمد

محتوای تکراری: از همان مقاله کامل استفاده می‌شود اما هر بار فقط کلمه کلیدی مکان را تغییر می‌دهد

تغییر مسیرهای یواشکی: ارسال بازدیدکننده به آدرس اینترنتی متفاوتی از آنچه که درخواست کرده است

متن پنهان: متنی همرنگ با پس‌زمینه صفحه، در خارج از صفحه یا پشت تصویر قرار داده می‌شود، یا به‌طور عمدی پنهان می‌شود تا کلمات کلیدی را در یک صفحه قرار دهند.

در حالی که برخی از این ها ممکن است در کوتاه مدت ایده های خوبی به نظر برسند، گوگل همیشه متوجه می شود و شما را جریمه می کند.

برای سئوی مشاور املاک، به ایجاد محتوای باکیفیت با یک استراتژی تحقیق کلیدواژه قوی در پشت آن پایبند باشید.

تاکتیک سئو که نمایندگان املاک و مستغلات باید از آنها اجتناب کنند

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *