اصول نوشتن قرارداد سئو

قرارداد سئو

با توجه به اینکه قراردادهای سئو برای عموم نوشته می شود، پیشنهاد می کنیم برای کاهش خطرات  از وکیل خود بخواهید که قرارداد ویژه ای برای شما تنظیم کند.

قرارداد سئو اولین چیزی است که هنگام ایجاد یک پروژه بهینه سازی وب سایت و سپردن سایتتان به یک سئوکار نیاز دارید. زمانی که میخواهید با یک شخص یا شرکت همکاری نمایید باید به این موضوع قرارداد سئو فکر کنید. در هر شغلی، قرارداد یکی از نیازهای آن شغل است.

قرارداد سئو در واقع مسئولیت ها و تعهدات هر یک از طرفین را مشخص می کند و برای کارفرمایان معتبر بسیار مهم است. همه این مفاد مهم هستند، بنابراین کوتاه کردن آنها می تواند برای هر دو طرف مشکل ایجاد کند.

قرارداد سئو

 

پس سعی کنید این قرارداد را به دقت مطالعه و پس از آگاهی از مفاده ها و تبصره های آن اقدام به امضاء و همکاری نمایید. توجه داشته باشید بدون این قرارداد شخص مقابل تعهد انجام کاری برای شما ندارد پس دقت نمایید حتما قبل از شروع همکاری تمامی قرارداد را خوانده و از تعهد ها و مسئولین های شخص مقابل اطمینان حاصل کنید.

هنگامی که کسب و کار آنلاین خود را شروع می کنید، بهینه سازی وب سایت و سئو دو مفهوم مهم در دنیای دیجیتال هستند. با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و افزایش استفاده از اینترنت، وب سایت ها برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات خود اهمیت زیادی پیدا کرده اند.

بنابراین بهینه سازی وب سایت و سئو برای جذب ترافیک و مشتریان بسیار مهم است. در این مقاله به مفاهیم بهینه سازی وب سایت و سئو و نحوه قرارداد بهینه سازی وب سایت و سئو می پردازیم. در ادامه این مقاله می توانید نمونه قرارداد سئو را دانلود کنید.

بهینه سازی وب سایت مجموعه ای از اقدامات انجام شده برای بهبود عملکرد و کارایی یک وب سایت است. این فعالیت ها شامل بهبود سرعت بارگذاری صفحه، افزودن تصاویر، بهینه سازی کد، بهینه سازی ساختار وب سایت و غیره است. هدف اصلی بهینه سازی وب سایت افزایش سرعت بارگذاری صفحه و بهبود تجربه کاربری است.

نکاتی که باید در نوشتن قرارداد سئو رعایت کنیم چیست ؟

قرارداد بهینه سازی و سئو قراردادی است بین صاحب وب سایت و یک شرکت بهینه سازی و سئو. این قرارداد شرایط و ضوابط بهینه سازی وب سایت و سئو را مشخص می کند. این اصطلاحات شامل اصطلاحات زیر است:

1- تعیین اهداف : ابتدا باید اهداف بهینه سازی و سئو سایت خود را مشخص کنید. این هدف می تواند باعث افزایش ترافیک، افزایش فروش، جذب مشتریان جدید و موارد دیگر شود..

2- تعیین وظایف بهینه سازی و سئو : در این قسمت کارهایی که برای بهینه سازی وب سایت و سئو باید انجام شود مشخص شده است. این کارها شامل بهینه سازی محتوا، بهینه سازی تصویر، بهینه سازی عنوان و توضیحات صفحه، بهینه سازی لینک های داخلی و خارجی و … می باشد.

3- زمان بندی : در این قسمت برنامه زمانی برای بهینه سازی و سئو کار ارائه می شود. این بهینه سازی زمان بندی و سئو باید در اسرع وقت انجام شود.

4- تعیین هزینه : در این مرحله  هزینه کار بهینه سازی و سئو کار مشخص می شود. این هزینه باید به اندازه بهینه سازی و سئو موثر باشد.

5- تضمین نتایج : در این قسمت شرکت بهینه سازی و سئو موظف است نتایج حاصل از بهینه سازی و سئو را تضمین کند. این تضمین نتایج باید به گونه ای باشد که اثربخشی بهینه سازی و سئو را داشته باشد. ضمانت یک نتیجه خاص، امری توافقی است و اگر این موضوع تضمین شود، معمولاً قیمت قرارداد بسیار بیشتر است.

6- حفظ محرمانه بودن : با توجه به اینکه رمز عبور و اطلاعات حساس توسط شرکت سئو به دست خواهد آمد، شایسته است قرارداد محرمانه جداگانه ای منعقد شود.

بهینه سازی سایت و قراردادهای سئو برای صاحبان کسب وکارها بسیار مفید است در این قرارداد شرایط و ضوابطی که برای توسعه سایت و سئو باید انجام شود مشخص شده است با امضای این قرارداد صاحب سایت اطمینان حاصل می کند که توسعه و سئو سایت به بهترین شکل انجام شده و کارایی کامل خواهد داشت.

دروغ هایی که در حین نوشتن قرارداد سئو نباید باور کرد چیست ؟

در کمتر از 6 ماه به رتبه های برتر یا رتبه اول میرسید!!!!!!!

من بارها به کارفرمایانی که می‌خواهند مقایسه کنند یا شنیده‌اند که سئو به کسب رتبه ۱ در گوگل و افزایش ترافیک سایت نجومی اختصاص دارد، گفته‌ام، آنها را باور نکنید! چنین چیزی ممکن است اما نه آنقدر که تضمین شود و در زمینه بهینه سازی سایت از نظر ما غیرقانونی است! زیرا سئو مانند رقابت است. رقبای شما مدام در حال بهبود و به روز رسانی محتوای خود هستند و با فریم ورک های جدید گوگل همگام می شوند که هیچ سئوی ماهر و با تجربه ای نمی تواند به شما قول دهد!

پس توجه کنید سئو نیازمند تجربه و زمان بالا میباشد و شما نمیتوانید در کمتر از 6 ماه به رتبه های صفحات اول گوگل برسید مگر آنکه هزینه های زیادی را بابت تبلیغات و خرید رپورتاژ دهید که در این صورت هزینه ای که شما باید پرداخت کنید 2 برابر عادی است.

پس گوگل کسانی که قول رتبه اول را به شما میدهند را نخورید و سعی کنید منطقی به موضوع نگاه کنید و از بابت مکانی که میخواهید با آن قرارداد ببنیدید مطمئن شوید.

حتما با تعدادی سئوکار مطمئن و شرکت های معتبر مشورت کنید!

هر کسی که به دنبال بهترین راه است و می خواهد اشتباهات خود را کاهش دهد، پس از تحقیق ابتدا با افراد مجرب مشورت کند و از اشتباهات دیگران درس بگیرد. انتخاب خوب و بد افراد در تجربیات آنها نهفته است. اما بهترین فرد یا گروه برای مشاوره سئو چه کسی است؟ خوب بیایید دنبال افرادی باشیم که در این زمینه فعال بوده اند نه فعالیت های کوتاه مدت! زیرا سئو فرآیندی است که بیشتر آن تجربه شده و نیازمند فردی متخصص است. شرکت آوین سئو با سال ها تجربه میتواند  به شما در این زمینه مشاوره رایگان دهد.

گول قیمت های بالا شرکت های سئو رو نخورید!

باید به خاطر داشته باشید که فرآیند سئو فرآیندی پرهزینه است. چه زمانی که یک متخصص سئو باید در سایت صرف کند، چه محتوایی که باید از نویسندگان خریداری شود و چه هزینه هایی که برای ساخت و خرید بک لینک پرداخت می شود، همه اینها نسبتاً گران هستند. (با فرض کیفیت صحیح)

اما هزینه سئو بسته به عملکرد شرکت یا فرد محدوده مشخصی دارد که منطقی تر است. در چنین مواردی بهتر است برای بررسی قرارداد سئو به یک وکیل مراجعه کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های سئو، صفحه قیمت  سئو ما را بررسی کنید.

نمونه کارها نشان دهنده کیفیت خدمات شرکت نیست !!!

با هر شرکت سئو یا شرکت سئوی مورد نظر خود صحبت کنید و نمونه کارها را بررسی کنید. لطفا توجه داشته باشید که تعداد بالای نمونه ها نشان دهنده کیفیت بالای خدمات آنها نیست! بلکه سبدهای موفق آنها کیفیت خدمات آنها را تضمین می کند. در وب سایت شرکت سئو این موارد را بیشتر بررسی کرده ایم و به شما گفته ایم که شناخت بهترین شرکت چه ویژگی هایی دارد. این بخش به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *