سئو سایت در شیراز

سئو سایت در شیراز

اگر به دنبال رشد جدی و پایدار کسب و کار آنلاین خود هستید، خدمات سئو سایت در شیراز (SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو استراتژی مناسب شماست. چرا؟ زیرا سئو سایت در شیراز کاربرانی را هدف قرار می دهد که به احتمال زیاد مشتریان وفادار شما خواهند شد.
کمپین های ویژه ای که توسط «آوین سئو» برای بهبود سئو سایت شما ایجاد شده است شامل سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی و سئوی محلی است.
تیم سئو ما همچنین به تجزیه و تحلیل نتایج استراتژی خاص کسب و کارتان شما ادامه می دهد تا مطمئن شود که کمپین شما در بهترین حالت اجرا می شود.

بهینه سازی وب سایت یا سئو چیست؟

سئو ، مخفف Search Engine Optimization، به معنی فرآیند بهبود (بهینه سازی) یک وبسایت است. بدیهی است که هر چه یک وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر باشد، بازدید و خرید آن بیشتر خواهد بود.
سئو سایت در شیراز عمدتاً بر بهبود رتبه یک وب سایت در موتور جستجوی گوگل تمرکز دارد. از آنجایی که بیش از 90 درصد جستجوها در گوگل انجام می شود، هر تیم سئو سعی می کند وب سایت شما را برای این موتور جستجو بهینه کند.

خدمات سئو در شیراز “آوین سئو” برای ارتقای وب سایت شما

هنگامی که طراحی سایت شما کامل شد، ما با خدمات زیر برای بهینه سازی وبسایت شما تلاش خواهیم کرد :

سئو فنی (بررسی و بهبود جنبه های فنی وبسایت)

بهبود کد ها

کدی که سایت شما با آن طراحی می شود باید کاربردی باشد. در غیر این صورت زمان بارگذاری سایت افزایش می یابد و باعث می شود کاربر زودتر از موعد صفحه را ترک کند. تیم ما این کدها را فشرده و کوتاه می کند.

سرعت وب سایت

ما همچنین سایر بخش‌های سایت شما را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که هیچ چیز باعث کاهش سرعت سایت شما نمی‌شود. اهمیت این فاکتور سئو  سایت در شیراز را دست کم نگیرید. سرعت هم برای گوگل و هم برای مخاطبان شما مهم است.

ریسپانسیو در موبایل

یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی و سئو سایت در شیراز، واکنش گرا بودن وبسایت و نمایش مناسب در موبایل و تبلت می باشد. چنین دامنه هایی بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهند. گوگل فقط به یک چیز اهمیت می دهد، رضایت کاربرانش است.

SSL / HTTPS

گوگل نیز مانند کاربران خود به وب سایت های امن علاقه مند است. به همین دلیل ما در خدمات سئو سایت در شیراز اطمینان می دهیم که سایت شما از پروتکل امن HTTPS استفاده می کند. این پروتکل با گواهی SSL، ارتباط امنی بین بازدیدکننده و سایت ایجاد می کند و رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب می کند.

سئو داخلی سایت (عناصر قابل مشاهده صفحه را بهینه کنید)

لینک سازی داخلی

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود و سئو سایت در شیراز انجام دهید، استفاده صحیح از لینک های داخلی است. این روش که به اندازه روش های سئو خارجی گران نیست، به طور هوشمندانه ای گوگل و توجه کاربر را به صفحه مورد نظر شما هدایت می کند.

عنوان سئو و توضیحات متا

تگ عنوان و توضیحات متا یک صفحه سایت به دو دلیل برای رتبه بندی و موفقیت خدمات سئو در شیراز مهم است.
1. شما باید کلمات کلیدی اصلی خود را برای کمک به گوگل در درک بهتر معنای صفحه وارد کنید. ما می دانیم که چگونه تگ های عنوان و توضیحات متا را برای بهبود رتبه بندی و ترافیک ارگانیک بهینه کنیم. بدون استفاده از روش های منسوخ شده.
2. عنوان صفحه و توضیحات متا فرصتی عالی برای متمایز کردن صفحه شما از رقبا در لیست نتایج است. تیم سئوی ما با تکنیک های تیتر نویسی ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می کند. ما همچنین به عواملی که گوگل در نظر می‌گیرد (مانند زمان صرف شده در سایت، نرخ پرش و نرخ کلیک) توجه می‌کنیم تا به Google نشان دهیم سایت شما جایی است که مردم آن را می‌خواهند.

عناوین یا سرفصل ها

گوگل صفحات با ساختار مناسب را بهتر درک می کند و می تواند آنها را در بالاترین رتبه قرار دهد. استفاده صحیح از سرفصل ها در خدمات سئو داخلی سایت به انجام این کار و سازماندهی محتوای صفحه کمک می کند.
سرفصل های H1 و H2 ایده کلی متن را بیان می کنند. H3 و H4 برای جزئیات و توضیح بیشترمناسب تر هستند. استفاده صحیح از تگ های عنوان در رتبه بندی و سئو سایت شیراز بسیار مهم است. گاهی اوقات حتی تغییر H1 می تواند موقعیت شما را کاملاً تغییر دهد.
ما در آوین سئو به خوبی می دانیم که چگونه از این عناوین برای بهبود سئو داخلی وبسایت شما  و کسب رتبه بهتر در گوگل استفاده کنیم.

محتوای وب سایت

محتوای (متن) یک صفحه وب برای رتبه بندی آن مهم است. همانطور که گفتیم، گوگل معیارهایی مانند زمان صرف شده در صفحه و نرخ پرش را ردیابی می کند. اگر یک شرکت خدمات سئو سایت در شیراز بخواهد عناوین سئو، توضیحات متا و عناوین را بدون در نظر گرفتن محتوا بهینه کند، نتایج کوتاه مدت خواهد بود.
در نهایت این محتواست که برای مشتری ارزش ایجاد می کند. ایجاد محتوای با کیفیت بالا فقط نوشتن خطوط خسته کننده نیست. محتوا باید مخاطب را درگیر کند و شامل عناصر بصری، ویدئو و … باشد تا تعامل را افزایش دهد. در صورت تمایل می توانیم با ارائه خدمات تولید محتوا به بهبود سئو سایت شما کمک کنیم.

خدمات سئو خارجی (افزایش قدرت دامنه و آگاهی از برند)

شبکه های اجتماعی

استفاده از این پلتفرم ها در فرآیند سئو خارجی به ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش سئو سایت کمک می کند. هرچه یک برند در شبکه های اجتماعی فعال تر باشد، احتمال اینکه کاربران شبکه های اجتماعی از وب سایت شما بازدید کنند بیشتر است.
یکی از بهترین شاخص های کیفیت محتوای این است که چند بار به اشتراک گذاشته می شود. فعال بودن در این شبکه ها نیز راه خوبی برای تشویق این امر است. ما در آوین سئو خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی و همچنین خدمات سئو سایت را در شیراز ارائه می دهیم.

لینک های خارجی (بک لینک)

لینک سازی خارجی به عنوان یکی از مهم ترین تکنیک های سئو خارجی به افزایش اعتبار دامنه و توانایی آن در کسب رتبه بهتر کمک می کند. از طرف دیگر، بک لینک ها قلب الگوریتم گوگل هستند (البته نه همه بک لینک ها!).
برای گوگل، بک لینک از سایت های لینک شده به سایت های مرتبط دیگر سیگنال های بسیار قوی هستند. هر چه یک وب سایت بک لینک بیشتری از دامنه های مرتبط داشته باشد، رتبه بهتری دارد.
برخی از ارائه دهندگان خدمات سئو سایت در شیراز بر روی تعداد لینک ها تمرکز می کنند و کیفیت را نادیده می گیرند که اهمیت بیشتری دارد. اما یک بک لینک با کیفیت بالا از یک وب سایت معتبر و مرتبط بهتر از 10 یا 100 لینک بی کیفیت است.
بک لینک ها را می توان به صورت طبیعی یا ارگانیک (با ارائه محتوای ارزشمند) به دست آورد یا به صورت دستی ساخت. تیم سئوی ما این پیوندها را طبق اصول ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که مشکلی برای سایت شما ایجاد نشود.

سئو محلی در شیراز

سئوی محلی

سئو سایت محلی با سئوی ارگانیک متفاوت است. این خدمات برای مشاغلی که به مشتریان محلی/منطقه ای متکی هستند بسیار مهم است. در این مورد، سئو سایت هدفمند معمولا بهتر از بهینه سازی جستجوی ارگانیک است.
برای اکثر جستجوها، خود گوگل یک نقشه و لیستی از 3 کسب و کار را به کاربر نشان می دهد. این فهرست فرصتی عالی برای مشاغل کوچکی است که به مشتریان محلی متکی هستند. رستوران ها، تعمیرگاه های خودرو و لوله کشی ها نمونه هایی از مشاغلی هستند که به سئو به صورت محلی نیاز دارند. همچنین می توانید برای طراحی و مدیریت سایت خود با آوین سئو همکاری کنید.

مراحل سئو و بهینه سازی وب سایت در شیراز

  • بررسی وضعیت فعلی سایت
  • تجزیه و تحلیل دقیق رقبا
  • تدوین استراتژی
  • تولید محتوا
  • سئو داخلی و خارجی
  • استفاده از تبلیغات در صورت نیاز و بر اساس با بودجه

جهت دریافت مشاوره رایگان سئو سایت در شیراز می توانید از طریق تماس با شماره 09122856812 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *