تبلیغات سئو

تبلیغات سئو چیست ؟

تبلیغات سئو چگونه می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟ میتوان گفت با سئو رشد کسب و کار شما آسان خواهد بود. اما آیا برای این چالش آماده اید؟ شما فقط به یک طرح تجاری نیاز دارید. شما تیم، محصول یا خدمات مناسبی دارید. اکنون، فقط مهم است که برند خود را در مقابل افراد بیشتری قرار دهید. افرادی که می توانند مادام العمر مشتری شما شوند.
اینجاست که سئو و تبلیغات در صفحه اول گوگل اهمیت دارد. اینگونه است که می توانید کسب و کار خود را سریعتر و سودآورتر از هر راه دیگری رشد دهید و رتبه کسب و کار خود را در صفحه اول گوگل تضمین کنید.

روزانه بیشتر از 1 تربیلیون سرچ انجام میشود که حدود 75 درصد آنها از طریق گوگل هستند. بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت کسب و کار از این جستجوها ناشی می شود. وب سایت هایی که رتبه اول را در جستجوی گوگل دارند، بیش از 50 درصد از کلیک های ارگانیک را در جستجو دریافت می کنند “ارگانیک” اصطلاحی است که توسط بازاریابان آنلاین استفاده می شود.

اکنون گوگل باید تصمیم بگیرد که 3 سایت برتر در نتایج ارگانیک چه کسانی هستند که 80٪ از کل کلیک ها را تشکیل می دهند.
در یکی از 3 رتبه بندی برتر جستجوی ارگانیک نیستید؟ خوب، سهم شما از ترافیک ارگانیک تقریباً هیچ است. کسب و کارهای بزرگ میلیون ها دلار برای کسب رتبه های بالا از طریق تبلیغات سئو هزینه می کنند. به عبارت ساده، سئو برای موفقیت طولانی مدت وب سایت شما بسیار مهم است.

تبلیغات سئو چه کاربردی دارد ؟

بازاریابی سئو یا همان تبلیغات سئو با بهینه سازی وب سایت یا سئو متفاوت است. بازاریابی سئو شما را به نتایج برتر کلمات کلیدی هدایت می کند. اما همچنین بر کسب رتبه بالاتر برای ترافیک ارگانیک و رتبه اول در جستجوی گوگل تمرکز دارد. در اینجا دو استراتژی وجود دارد که برای رشد و موفقیت دراز مدت نیاز دارید. اما در عین حال به روشی بلند مدت، سودآور و طبیعی سرمایه گذاری می کنید.

نقش سئو در بازاریابی اینترنتی

سئو در بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی سئو نقش بسیار تاثیرگذاری دارد. در واقع مهمترین هدف از ایجاد وب سایت بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از وب سایت است. و این به هیچ وجه موفقیت آمیز نخواهد بود مگر اینکه سایت خود را با یک سیستم سئوی خوب بسازید و این را خودتان یاد بگیرید و شروع به مشارکت در سئو کنید یا اینکه خودتان با یک شرکت سئو معتبر قرارداد داشته باشید.

شرکت آوین سئو دارای چندین سال سابقه کاری موفق در زمینه سئو سایت میباشد.

به غیر از سئو، می توانید از تکنیک های گوگل ادوردز نیز استفاده کنید تا سریعتر به اولین لینک در گوگل برسید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

نکته بعدی که بسیار مهم است این است که باید سعی کنید سئوی خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید و در لینک اول و دوم گوگل خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید زیرا 80 تا 90 درصد ورودی ها مربوط به لینک 1 و 2 گوگل است که یعنی اگر در صفحه اول و در جایگاه 8 یا 9 هستید، انتظار فروش بالایی برای محصول خود ندارید.

بازاریابی سئو

تفاوت بین سئو و تبلیغات پولی چیست؟

بازاریابی در اینترنت اشکال مختلفی دارد. تبلیغات سئو در دراز مدت هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد، اما حداقل 6 تا 1 سال تلاش (در زمینه های جدید) برای دستیابی به نتیجه نیاز است. از طرف دیگر، روش های سریعتر مانند بنر یا تبلیغات گوگل، به محض انجام آن نتیجه را خواهید دید. روش کلی کار به این صورت است که شما مقداری پول به تبلیغ کننده می پردازید و در ازای آن، مخاطبان خود را مطابق مدل تبلیغاتی به شما نشان می دهند.

به طور کلی هزینه ها بیشتر از سئو خواهد بود. اگر بودجه کمی دارید (کمتر از 50 میلیون تومان در ماه) قطعا سئو بهترین راه برای شما خواهد بود. البته همه چیز به زمان و پول نیست. مزایای تبلیغات سئو بسیار زیاد است. شامل: ظاهر شدن وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد.

تعداد مشتریانی که سئو برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد می تواند از هر مدل تبلیغاتی دیگری بیشتر باشد. وقتی سایت شما از نظر سئو قوی باشد، دسترسی رقبا به شما سخت خواهد بود. کیفیت مشتریانی که وب سایت شما را از طریق جستجو پیدا کرده اند بالاتر است. پس از یک دوره سرمایه گذاری و تلاش، هزینه جذب هر مشتری بسیار کاهش می یابد و
اعتماد مخاطبین برای خرید بسیار افزایش یافته است.

هزینه تبلیغات سئو چقدر است ؟

هزینه تبلیغات سئو و  ارتقاء سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. در زیر به آنها می پردازیم:

هزینه تبلیغات

اگر بودجه خوبی برای آن داشته باشید، استفاده از تبلیغات پولی بهتر است. معمولا بودجه های زیر 50 میلیون تومان برای تبلیغات در گوگل ادز و پلتفرم های تبلیغاتی چندان موثر نیستند. فرض کنید اگر می توانید 20 میلیون تومان در ماه در وب سایت خود خرج کنید، همه آن را به سئو اختصاص دهید. این کار به صرفه تر است.

 قیمت سئو سایت

هزینه های سئو اغلب به صورت ماهانه محاسبه می شود. افراد و شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی را اعلام می کنند و سئو نرخ مصوبی ندارد. قیمت تحت تأثیر عوامل زیر است:
ماهیت ارائه دهنده خدمات (فرد، شرکت، گروه)
میزان دانش و مهارت های سئو
تاریخچه و نام سئوکار
هزینه تولید محتوا
مسابقه وب سایت
شهر خدمات
کیفیت خدمات
تعداد محصولات و برچسب های کلمه کلیدی
وب سایت (وردپرس، جوملا و …)
وضعیت فعلی سئو سایت
و…
برخی از شرکت ها نیز تعداد صفحاتی را که در حین انجام پروژه ساخته می شوند در پکیج های خود مشخص می کنند. به نظر می رسد این کار فقط برای جلب توجه کارفرما باشد. با این حال، می توان یک صفحه با کیفیت بسیار بالا ایجاد کرد یا این کار را فقط برای حل یک تکلیف انجام داد. بنابراین بر کیفیت کار بیشتر تاکید کنید. و فریب چنین ترفندهای تبلیغاتی را نخورید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *