سئو کردن سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی

سایت های شرکتی از سری وب سایت هایی هستند که اگر هزینه تبلیغات کسب و کار برای سایت شرکت و سئوی آن سرمایه گذاری شود میتواند به یکی از بهترین کانال های بازاریابی و جذب مشتری برای آن کسب وکار شود.

همچنین به دلیل فضای دیجیتال و رقابتی که در کشور وجود دارد انتخاب سئو برای یک شرکت میتواند بهترین گزینه برای افزایش مشتری و شناخته شدن کسب و کار باشد.

منظور از سئو کردن یک سایت شرکتی چیست ؟

سئو سایت شرکتی به فرایند بهینه سازی سایت یک شرکت گفته میشود که در این بهینه سازی در مرحله اول یک سری کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شرکت انتخاب میشود، و در این فرآیند سایت شرکت را با این کلمات به نتایج گوگل میرساند. تا شناخته شدن برند در مرحله بعدی و افزایش بازدید و فروش خدمات شرکت اتفاق بیفتد.

هر شرکت برای سئو کسب و کارش هدفی را مشخص میکند، که این اهداف شامل شناخته شدن برند یا افزایش فروش خدمات و همچنین جذب کاربران هدف میتواند باشد.

که عمده اهداف صاحبان شرکت ها افزایش فروش خدمات و برند سازی میباشد. در فرآیند بهینه سازی، سایت شرکت روی کلمات دقیق و پر سرچ که هدف آن جذب کاربران میباشد، بهینه سازی میشود. البته میتوان گفت گرفتن ترافیک چندان مهم نیست اما افزایش کاربران و شناخته شدن برند از اهداف اصلی سئو کردن سایت شرکتی میباشد.

اهمیت سئو کردن سایت شرکتی چیست ؟

چرا باید خدمات شرکت و کسب و کارمان را بازاریابی کنیم؟ پاسخ هر کس میتواند متفاوت باشد، اما در نهایت باید باعث افزایش بهره وری و فروش یک شرکت شود و این موضوع هدف نهایی سئو به عنوان بازاریابی درونگرا است. چرا میگوییم سئو یک بازاریابی درونگراس ؟

به این دلیل که در بازاریابی درونگرا شما دیگر به دنبال مشتری نمیروید و این مشتری و کاربران هدف شما هستند که شما را جستجو میکنند. به این شکل که زمانی که مشتری به خدمات شما نیاز داشته باشد سرچ میکند و شما را ممکن است از میان سایر رقبا انتخاب کند.

بهتر است بگوییم این روش بازاریابی بهترین روش میباشد، زیرا هزینه بسیار کمتر و همچنین بازدهی و جامعه هدف بیشتری دارد. بهتر است بدانید روزانه میلیون ها سرچ در گوگل انجام میشود و اگر شما در نتایج صفحه اول گوگل باشید و خدمات مفیدی را ارائه دهید میتوانید به راحتی و در زمان کوتاه باعث شناخته شدن برندتان و افزایش فروش خدمات خود شوید. از جمله دلایلی که اهمیت سئو کردن را میرساند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

افزایش دید آنلاین و آگاهی از برند

آگاهی از برند

طبق آمار سازمان هایی که تصمیم به خرید دارند، یک فرد ممکن است تا 12 بار از وب سایت های مختلف برای انتخاب شرکت بازدید کند. اگر وب سایت شرکت شما در ابتدای تحقیق در بالای نتایج نباشد، نام شرکت خود را در هیچ یک از مراحل تصمیم گیری مشتری نخواهید دید.

همچنین اکثر سازمان ها و کاربران هدف شما در گوگل به دنبال خدمات شرکتتان هستند و کمتر کسی برنامه های دیگر را برای پیدا کردن انتخاب میکند. پس برای دیده شدن برندتان و همچنین افزایش فروش خدماتتان بهتر است هزینه تبلیغ کسب و کارتان را به سئو اختصاص دهید تا در کنار فروش خدمات بتوانید به شکلی اصولی و با جامعه هدف بسیار گسترده تر برندتان را معرفی کنید.

ترافیک ارگانیک سایتتان بالا میرود

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

یکی از مهمترین دلایل یک شرکت سئوی وب سایت، ایجاد ترافیک هدفمند برای وب سایت است. منظور از ترافیک هدفمند این است که شما حداقل در یکی از مراحل خرید مشتری بتوانید بر تصمیم او تاثیر بگذارید. حالا این می تواند جستجویی برای اطلاعات مشتری شما باشد یا زمانی که او ابزار یا سرویس خاصی را در گوگل جستجو می کند.

وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو می بیند و با این کار هم ممکن است از شما خدمات را دریافت کند و هم باعث ماندن اسم برند شما در ناخوداگاه ذهن مشتری شود که اگر در جستجو های بعدی نام شرکت شما را ببیند، احتمال اینکه از شما خرید را انتخاب دهد بیشتر میباشد. داشتن ترافیک روزانه باعث میشود نزد گوگل اعتبار کسب نمایید و اگر بخواهید کسب و کاری را به شرکتتان اضافه نمایید با سرعت بیشتری این روند سئو را طی نمایید.

برای سهم بیشتر در بازار رقابت کنید

رقابت برای سهم بیشتر در بازار

یک استراتژی سئوی مناسب، برای وب سایت شرکتی می تواند نقش مهمی در پیشی گرفتن از رقبا و کسب سهم بیشتر از بازار را داشته باشد. البته هر مکانی که مشتری در جستجوی محصولات و خدمات باشد به عرصه رقابت شرکت های صنعتی تبدیل می شود. این مسابقه چه در خیابان های تهران باشد و چه در فضای مجازی با این حال، اگر به رقابت فکر نکنید، پس از مدتی بازار زیادی را از دست خواهید داد.

شما فکر کنید که رتبه 1 تا 3 گوگل بیش از 55 درصد از کل ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهد، مطمئننا  5 سایت اول در نتایج جستجو ماهانه فروشی چند برابر شما را دارند، و این فروش را به دلیل اعتماد به سئو کردن سایت داشته اند.

پس بدانید که با سرچ روزانه میلیونی گوگل میتوانید با سئو کردن سهم بیشتری از بازار را داشته باشید همچنین امروزه بیشتر کسب و کار ها به صورت آنلاین فعالیت میکنند و دنیا به سمت بروز شدن و آنلاین شدن میرود بهتر است از الان برای کسب و کارتان این فرایند را انجام دهید.

راندمان بالا و بازگشت سرمایه را خواهید داشت

پولی که برای سئو سایت شرکت خرج می کنید به مرور زمان جواب می دهد. اگر در گوگل رتبه بندی می کنید، مجبور نیستید برای هر ورودی هزینه ای بپردازید، منظور ما این است اگر فرآیند بهینه سازی را شروع کنید و بتوانید در رتبه های برتر نتایج حضور داشته باشید یقیننا هزینه ای که انجام داده اید چند برابر به شما بازگشت داده میشود.

حتی در بعضی از کسب کار ها نیز باعث شناخته شدن بیشتر و افزایش چند برابری سرمایه نیز شده است پس چه خوب است این راه را برای یکبار امتحان نمایید تا از نتایج مفید و تعجب بر انگیز آن بهره مند شوید.اگر قصد دارید به طور حرفه ای وب سایت شرکت خود را سئو کنید، مطمئن شوید که بازگشت سرمایه در طی یک یا دو سال برای شرکت شما اتفاق می افتد.

اگرچه سئو یک فرآیند مداوم است، اما ارزان ترین نتایج را در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی ارائه می دهد. زیرا اگر بخواهید سئو را انتخاب نمایید هزینه آن کمتر از سایر تبلیغاتی است که میتوانید انجام دهید.

میخواهم برایتان یک مثال کوچک بزنم اگر شما بخواهید برای مثال یک بیلبورد را در سطح شهر اجاره کنید، هزینه ای زیاد را باید در نظر داشته باشید همچنین این موضوع که این بیلبورد را فقط تعداد محدودی میتوانند ببینید نیز وجود دارد اما میتوان گفت اگر سئو سایت شرکت را انجام دهید شما با انبوه عظیمی از کاربران در ارتباط هستید.

و میلیون ها سرچ روزانه در گوگل انجام میشود که شما با داشتن یک استراتژی درست میتوانید از این جامعه هدف گسترده استفاده نمایید. با این حال، در پایان بهتر است به یاد داشته باشید که آیا وب سایت شما یک شرکت است یا یک فروشگاه. اگر آنها را بهینه نکنید، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

چرا سایت شرکت خود را باید سئو کنیم؟

وب سایت یک شرکت، ویترینی از خدمات ارائه شده توسط آن شرکت است و هر چه بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیشتر شود، کاربران بیشتری مشتری خواهند شد.

فرض کنید شرکتی یک وب سایت مجموعه چند میلیونی راه اندازی کرده، اما فعالیت های سئو و بهینه سازی سایت را انجام نمی دهد! چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سایت این شرکت بازدید کننده ای از گوگل و سایر موتورهای جستجو نخواهد داشت و در نتیجه کارایی سایت پایین می آید.

یکی از کارهای مهمی که شرکت ها باید برای وب سایت خود انجام دهند این است که به طور مداوم وب سایت شرکت خود را بهینه سازی کنند،

تا در زمینه کلمات کلیدی خود رتبه خوبی در گوگل کسب کنند. در این صورت، شرکت علاوه بر داشتن یک وب سایت زیبا برای اهداف برندسازی، می تواند مستقیماً از نتایج موتورهای جستجو نیز بازدیدکننده داشته باشد.

بنابراین اگر بخواهیم اهمیت سئو سایت شرکتی را نشان دهیم :

با ظاهر شدن در نتایج جستجو، محصولات و خدمات را ارائه دهید

با شرکا و همکاران در زمینه مربوطه ارتباط برقرار کنید

برندسازی و اعتبار برای قرار گرفتن در جایگاه های برتر گوگل</p><p>جذب کاربران تصادفی شبکه های اجتماعی به وب سایت شرکت

هزینه سئوی شرکتی چقدر است؟

هزینه سئو برای سایت های شرکتی و سایت های دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای هر سایتی متفاوت میباشد برای مثال تعدادی از این دلایل شامل موارد زیر است :

تعداد کلمات کلیدی

دشواری کلمه کلیدی

رقبا و همکاران شما

وضعیت ref=”/seo/”>سئو سایت

پشتیبانی مورد انتظار برای نتایج SEO</p>

پس با در نظر گرفتن این فاکتورها می توان گفت که هزینه سئو سایت شرکتی چقدر است.

این نوع اطلاعات پس از تکمیل فرم سفارش سئو سایت شرکتی توسط کارفرما و بعدا با هماهنگی انجام شده و هزینه نهایی سئو سایت شرکتی اعلام می شود .

 

مراحل سئو کردن یک سایت شرکتی</h2>

در این قسمت مراحل مهم و اساسی برای پیاده سازی سئو سایت شرکتی را به ترتیب بیان کرده ام. توجه داشته باشید که این مراحل برای سئو سایت شرکتی کاملاً آزمایشی است و در طول فرایند سئو کاری که لازم است در ابتدا یا در انتها برای بهینه سازی انجام شود با توجه به تجربه تصمیم گیری میشود .

تحقیق کلمات کلیدی

یکی از اصول اولیه هر پروژه سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی تجاری برای کسب و کار مربوطه است. این مرحله چشم انداز متخصص سئو را برای تعیین استراتژی کلی سئو و جهت محتوای سایت مشخص می کند.

در این مرحله مهمترین کلیدواژه هایی که در فرآیند سئوی سایت شرکتی باید روی آنها تمرکز کرد و اقدامات بهینه سازی یا تولید محتوا برای آنها انجام می شود. علاوه بر کلیدواژه‌های اصلی، کلیدواژه‌های ثانویه مرتبط که با اولویت‌های متفاوتی قابل مشاهده هستند نیز استخراج و فهرست می‌شوند.

سئو سایت شرکتی

در بیشتر موارد، کسب‌وکارها و شرکت‌ها کلمات کلیدی را در ذهن دارند که می‌خواهند در صدر نتایج گوگل قرار گیرند. طبق تجربه من، بیش از 80 درصد از این کلمات کلیدی هدفمند نیستند، به این معنی که مخاطبان خاص شرکت که می توانند مشتریان باشند، کلمه کلیدی کارفرما را جستجو نمی کنند و اکثر کارفرمایان به دنبال یک یا دو کلمه کلیدی هستند.

که این تصور بسیار غلط میباشد این وظیفه متخصص سئو است که با راهنمایی و تحقیق در مورد کلمات مناسب بهترین و هدفمندترین کلمات کلیدی را برای سئو سایت شرکت  انتخاب کند.

سئوی صفحه اصلی سایت

صفحه اصلی هویت برند شرکت و مهمترین صفحه برای سئو سایت شرکتی و فعالیت های بهینه سازی بر روی آن است. صفحه اصلی معمولاً بر اساس کلمه کلیدی برند سئو می شود، اگرچه می توان از کلمه کلیدی دیگری غیر از کلمه کلیدی برند استفاده کرد.

در موارد بسیار نادر، ممکن است چندین محصول، با یک نام وجود داشته باشد که ممکن است درک آن برای متخصص سئو دشوار باشد. اما با روش های اولیه و رایج سئو، می توانید رتبه اول را در بین رقبا در گوگل کسب کنید.

ایجاد صفحات خدمات شرکت و بهینه سازی عملکرد آنها

طراحی سایت شرکتی شامل صفحات فرود برای معرفی محصولات یا خدمات اصلی شرکت می باشد. و بعد از آن صفحه اصلی، مهمترین صفحه یک سایت شرکتی محسوب می شود.

اگر این صفحات از قبل وجود داشته باشند، بهینه می شوند، اگر وجود نداشته باشند، ایجاد می شوند. و سئو روی آن ها صورت میگیرد.

مراحل اولیه سئو سایت شرکتی که منجر به تقویت اعتبار صفحات فرود شرکت می شود عبارتند از ::

لینک داخلی اصلی

استفاده از اسکیما برای صفحات

استفاده از عکس یا فیلم

ایجاد محتوا برای وبلاگ سایت

وبلاگ به عنوان بازوی تبلیغاتی صفحات اصلی وب سایت شناخته می شود و به خودی خود مهم نیست. با جستجوی کلمات کلیدی مناسب، وبلاگ منجر به جذب کاربران سردرگم یا سردرگم و در نهایت هدایت کاربران به صفحات اصلی سایت می شود ..

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *